vytisknout velikost písma Range Rover od NCE: po kabriolete prichádza kupé a roadster

Éra samonosných karosérií výrazne obmedzila individuálne stavby, avšak stále sa s nimi stretávame.
Range Rover od NCE: po kabriolete prichádza kupé a roadster

Súčasná generácia luxusného off-roadu Range Rover mieri hlavne na tých, ktorí ocenia jeho komfort, robustnú stavbu a priechodnosť terénom, avšak pri podobne drahých vozidlách mnohí zákazníci uprednostnia hlavne individualitu. Range Rover si môžete v rozsiahlej miere dotvoriť podľa svojich predstáv, navyše je k dispozícii ponuka ladičských firiem (spomeňme napríklad ružový Range Rover Mystere od Hamann), karoséria je k dispozícii iba jedna. Ale možnosti tu sú ...

Range Rover od NCE 2.jpgRange Rover od NCE 5.jpgRange Rover od NCE 4.jpgRange Rover od NCE 1.jpgRange Rover od NCE 3.jpg
Range Rover od NCE, tentokrát ako dvojdverové kupé a kabriolet

V júli sme vám predstavili prestavbu Range Rover Convertible od NCE (Newport Convertible Engineering), ktorá je variantom pre milovníkov jazdy s vetrom vo vlasoch. Podľa najnovších informácií bol teraz vývoj tohto štvordverového kabrioletu dokončený a spoločnosť NCE už zbiera objednávky. V NCE ale teraz predstavili ďalšie dve varianty vychádzajúce z aktuálnej generácie modelu Range Rover.

Obe sa vyznačujú jediným párom náležite predĺžených dverí a ide o kabriolet a kupé. Podľa tvrdenia výrobcu budú obe verzie predstavené na niektorom z blížiacich sa autosalónov, ako najpravdepodobnejšia sa v tomto smere javí novembrová SEMA Show v Las Vegas.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY