vytisknout velikost písma Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Tuningová spoločnosť Hamann prichádza s omladenou sadou prvkov pre vozidlá Range Rover. A pôsobí trochu decentnejšie.
Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Aj keď nepatríte k milovníkom tuningu, pravdepodobne vám neunikla ružová "šialenosť" v podobe prototypu Range Rover Mystere, ktorá sa predstavila na tohtoročnom autosalóne v Ženeve. Jej autor, nemecký úpravca Hamann, teraz prichádza s upravenou verziou tejto stavby, ktorá pôsobí trochu decentnejším dojmom. Namiesto ružovej teraz nastupuje s možno ešte pôsobivejším, matne sivým lakovaním.

Range Rover Hamann Mystere 3.jpgRange Rover Hamann Mystere 1.jpgRange Rover Hamann Mystere 2.jpg
Range Rover Mystere od Hamannu vol. 2

Na voze zaznamenáme predovšetkým rozsiahlu sadu nových povrchových panelov, medzi ktoré patrí predovšetkým členitý predný nárazník prechádzajúci plynule do rozšírených blatníkov. Kapota s "kaplnkou" uprostred je vyrobená z uhlíkových kompozitov, rovnako ako rozšírené blatníky, ktoré mimochodom rozširujú šírku karosérie o plných 80 mm.

Zadný nárazník vo svojej spodnej časti hosťuje pár zdvojených koncoviek výfukov (každá je pritom vyrobená z jedného kusu), svetlá výška bola znížená o 40 mm a kolesá majú priemer plných 23 palcov a obúvajú pneumatiky o rozmere 305/30. Interiér je aj napriek použitiu kovových pedálov ladený skôr luxusne než športovo a tešiť sa v ňom môžete nielen na vylepšenú multimediálne sústavu, ale aj na kvalitnú kožu, Alcantaru či hliníkové obklady.

Range Rover Hamann Mystere 4.jpgRange Rover Hamann Mystere 5.jpgRange Rover Hamann Mystere 6.jpg
U Hamann zapracovali aj na úpravách interiéru vozidla
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY