vytisknout velikost písma Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Tuningová spoločnosť Hamann prichádza s omladenou sadou prvkov pre vozidlá Range Rover. A pôsobí trochu decentnejšie.
Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Aj keď nepatríte k milovníkom tuningu, pravdepodobne vám neunikla ružová "šialenosť" v podobe prototypu Range Rover Mystere, ktorá sa predstavila na tohtoročnom autosalóne v Ženeve. Jej autor, nemecký úpravca Hamann, teraz prichádza s upravenou verziou tejto stavby, ktorá pôsobí trochu decentnejším dojmom. Namiesto ružovej teraz nastupuje s možno ešte pôsobivejším, matne sivým lakovaním.

Range Rover Hamann Mystere 3.jpgRange Rover Hamann Mystere 1.jpgRange Rover Hamann Mystere 2.jpg
Range Rover Mystere od Hamannu vol. 2

Na voze zaznamenáme predovšetkým rozsiahlu sadu nových povrchových panelov, medzi ktoré patrí predovšetkým členitý predný nárazník prechádzajúci plynule do rozšírených blatníkov. Kapota s "kaplnkou" uprostred je vyrobená z uhlíkových kompozitov, rovnako ako rozšírené blatníky, ktoré mimochodom rozširujú šírku karosérie o plných 80 mm.

Zadný nárazník vo svojej spodnej časti hosťuje pár zdvojených koncoviek výfukov (každá je pritom vyrobená z jedného kusu), svetlá výška bola znížená o 40 mm a kolesá majú priemer plných 23 palcov a obúvajú pneumatiky o rozmere 305/30. Interiér je aj napriek použitiu kovových pedálov ladený skôr luxusne než športovo a tešiť sa v ňom môžete nielen na vylepšenú multimediálne sústavu, ale aj na kvalitnú kožu, Alcantaru či hliníkové obklady.

Range Rover Hamann Mystere 4.jpgRange Rover Hamann Mystere 5.jpgRange Rover Hamann Mystere 6.jpg
U Hamann zapracovali aj na úpravách interiéru vozidla
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY