vytisknout velikost písma Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Tuningová spoločnosť Hamann prichádza s omladenou sadou prvkov pre vozidlá Range Rover. A pôsobí trochu decentnejšie.
Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Aj keď nepatríte k milovníkom tuningu, pravdepodobne vám neunikla ružová "šialenosť" v podobe prototypu Range Rover Mystere, ktorá sa predstavila na tohtoročnom autosalóne v Ženeve. Jej autor, nemecký úpravca Hamann, teraz prichádza s upravenou verziou tejto stavby, ktorá pôsobí trochu decentnejším dojmom. Namiesto ružovej teraz nastupuje s možno ešte pôsobivejším, matne sivým lakovaním.

Range Rover Hamann Mystere 3.jpgRange Rover Hamann Mystere 1.jpgRange Rover Hamann Mystere 2.jpg
Range Rover Mystere od Hamannu vol. 2

Na voze zaznamenáme predovšetkým rozsiahlu sadu nových povrchových panelov, medzi ktoré patrí predovšetkým členitý predný nárazník prechádzajúci plynule do rozšírených blatníkov. Kapota s "kaplnkou" uprostred je vyrobená z uhlíkových kompozitov, rovnako ako rozšírené blatníky, ktoré mimochodom rozširujú šírku karosérie o plných 80 mm.

Zadný nárazník vo svojej spodnej časti hosťuje pár zdvojených koncoviek výfukov (každá je pritom vyrobená z jedného kusu), svetlá výška bola znížená o 40 mm a kolesá majú priemer plných 23 palcov a obúvajú pneumatiky o rozmere 305/30. Interiér je aj napriek použitiu kovových pedálov ladený skôr luxusne než športovo a tešiť sa v ňom môžete nielen na vylepšenú multimediálne sústavu, ale aj na kvalitnú kožu, Alcantaru či hliníkové obklady.

Range Rover Hamann Mystere 4.jpgRange Rover Hamann Mystere 5.jpgRange Rover Hamann Mystere 6.jpg
U Hamann zapracovali aj na úpravách interiéru vozidla
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY