vytisknout velikost písma Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Tuningová spoločnosť Hamann prichádza s omladenou sadou prvkov pre vozidlá Range Rover. A pôsobí trochu decentnejšie.
Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Aj keď nepatríte k milovníkom tuningu, pravdepodobne vám neunikla ružová "šialenosť" v podobe prototypu Range Rover Mystere, ktorá sa predstavila na tohtoročnom autosalóne v Ženeve. Jej autor, nemecký úpravca Hamann, teraz prichádza s upravenou verziou tejto stavby, ktorá pôsobí trochu decentnejším dojmom. Namiesto ružovej teraz nastupuje s možno ešte pôsobivejším, matne sivým lakovaním.

Range Rover Hamann Mystere 3.jpgRange Rover Hamann Mystere 1.jpgRange Rover Hamann Mystere 2.jpg
Range Rover Mystere od Hamannu vol. 2

Na voze zaznamenáme predovšetkým rozsiahlu sadu nových povrchových panelov, medzi ktoré patrí predovšetkým členitý predný nárazník prechádzajúci plynule do rozšírených blatníkov. Kapota s "kaplnkou" uprostred je vyrobená z uhlíkových kompozitov, rovnako ako rozšírené blatníky, ktoré mimochodom rozširujú šírku karosérie o plných 80 mm.

Zadný nárazník vo svojej spodnej časti hosťuje pár zdvojených koncoviek výfukov (každá je pritom vyrobená z jedného kusu), svetlá výška bola znížená o 40 mm a kolesá majú priemer plných 23 palcov a obúvajú pneumatiky o rozmere 305/30. Interiér je aj napriek použitiu kovových pedálov ladený skôr luxusne než športovo a tešiť sa v ňom môžete nielen na vylepšenú multimediálne sústavu, ale aj na kvalitnú kožu, Alcantaru či hliníkové obklady.

Range Rover Hamann Mystere 4.jpgRange Rover Hamann Mystere 5.jpgRange Rover Hamann Mystere 6.jpg
U Hamann zapracovali aj na úpravách interiéru vozidla
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY