vytisknout velikost písma Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Tuningová spoločnosť Hamann prichádza s omladenou sadou prvkov pre vozidlá Range Rover. A pôsobí trochu decentnejšie.
Range Rover Mystere od Hamannu: druhá šanca

Aj keď nepatríte k milovníkom tuningu, pravdepodobne vám neunikla ružová "šialenosť" v podobe prototypu Range Rover Mystere, ktorá sa predstavila na tohtoročnom autosalóne v Ženeve. Jej autor, nemecký úpravca Hamann, teraz prichádza s upravenou verziou tejto stavby, ktorá pôsobí trochu decentnejším dojmom. Namiesto ružovej teraz nastupuje s možno ešte pôsobivejším, matne sivým lakovaním.

Range Rover Hamann Mystere 3.jpgRange Rover Hamann Mystere 1.jpgRange Rover Hamann Mystere 2.jpg
Range Rover Mystere od Hamannu vol. 2

Na voze zaznamenáme predovšetkým rozsiahlu sadu nových povrchových panelov, medzi ktoré patrí predovšetkým členitý predný nárazník prechádzajúci plynule do rozšírených blatníkov. Kapota s "kaplnkou" uprostred je vyrobená z uhlíkových kompozitov, rovnako ako rozšírené blatníky, ktoré mimochodom rozširujú šírku karosérie o plných 80 mm.

Zadný nárazník vo svojej spodnej časti hosťuje pár zdvojených koncoviek výfukov (každá je pritom vyrobená z jedného kusu), svetlá výška bola znížená o 40 mm a kolesá majú priemer plných 23 palcov a obúvajú pneumatiky o rozmere 305/30. Interiér je aj napriek použitiu kovových pedálov ladený skôr luxusne než športovo a tešiť sa v ňom môžete nielen na vylepšenú multimediálne sústavu, ale aj na kvalitnú kožu, Alcantaru či hliníkové obklady.

Range Rover Hamann Mystere 4.jpgRange Rover Hamann Mystere 5.jpgRange Rover Hamann Mystere 6.jpg
U Hamann zapracovali aj na úpravách interiéru vozidla
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY