vytisknout velikost písma Range Rover má ďalšiu konkurenciu. Jeep potvrdil vývoj luxusného SUV

Range Rover má ďalšiu konkurenciu. Jeep potvrdil vývoj luxusného SUV

A aby tých nových SUV nebolo málo, teraz s novinkou vyrukoval koncern Fiat-Chrysler. Sergio Marchionne totiž oficiálne potvrdil, že Jeep postaví veľké luxusné SUV, ktoré si to namieri priamo proti Range Roveru. A nebude samotné, na ikonický britský off-road sa chystajú aj ďalší.

O veľkom luxusnom SUV od Jeepu sa začalo hovoriť na konci minulého roka a dokonca by sa v súvislosti s ním mohlo vrátiť meno Jeep Wagoneer alebo Grand Wagoneer. Zatiaľ je najväčším a najluxusnejším Jeepom model Grand Cherokee.

Lenže Jeep Grand Cherokee s cenovkou od nejakých 30 000 dolárov ide skôr proti BMW X5 a podobným modelom. Luxusné SUV musí ponúknuť nielen väčší vnútorný priestor ale aj techniku ​​zodpovedajúcu vozidlu s viac ako dvojnásobnou cenovkou. A hlavne prvotriednu kvalitu spracovania.
Marchionne nechcel špecifikovať detaily a skôr ako o päť rokov také auto rovnako neuvidíme. Range Roveru sa ale pomaly rozrastá konkurencia, takže už má len pár rokov na to, aby mohol nerušene operovať v segmente luxusných SUV.

Čoskoro príde SUV Bentley a Rolls-Royce, ale chystá sa aj BMW X7, Mercedes GLS a jeho luxusné verzie Maybach a zrejme bude aj veľké SUV Audi.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY