vytisknout velikost písma Range Rover konkurenciu od Bentley a Rolls-Royce ustojí, tvrdí automobilka

Luxusná konkurencia zoberie značke nejakých zákazníkov, no je takmer isté, že pozícia Range Roveru zostane neotrasená.
Range Rover konkurenciu od Bentley a Rolls-Royce ustojí, tvrdí automobilka

Kráľom luxusných SUV bol vždy Range Rover. Ako to ale bude teraz, keď sa na trh chystá konkurencia od Bentley a Rolls-Royce? Nebude automobilka potrebovať ešte honosnejší, väčší a exkluzívnejší model? "Nebude", tvrdí šéf automobilky Jaguar-Land Rover pre Severnú Ameriku Joe Eberhardt.

Pre magazín Car and Driver povedal, že nevidí dôvod vyrábať väčší model. Súčasný Range Rover vraj bohato stačí, k dispozícii je tiež variant s predĺženým rázvorom. Podľa Eberhadta sa navyše vďaka modelom od Rolls-Royce a Bentley otvára príležitosť stavať exkluzívne zákazkové verzie s ultraluxusnou výbavou a silnejšími motormi.

Vedľa špeciálnych úprav, ako je napríklad model Holland & Holland, chce Land Rover stavať ďalšie samostatné modely podobného rázu ako aktuálny SVAutobiography. Aj keď je možné, že luxusná konkurencia zoberie značke nejakých zákazníkov, je takmer isté, že pozícia Range Roveru zostane neotrasená.

Navyše v tomto segmente platí, že zákazníci majú niekoľko áut a zrejme vedľa Rolls-Royce alebo Bentley budú mať aj Range Rover. Automobilka Land Rover tak nevidí zmysel v ďalšom zväčšovaní a míňaní peňazí za vývoj drahšieho a rozmernejšieho modelu. Avšak továrenská Divizia Special Operations asi nebude mať o zákazky núdzu.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY