vytisknout velikost písma Range Rover Evoque: Oslavná edícia Ember a pár noviniek pre rok 2017

Range Rover Evoque: Oslavná edícia Ember a pár noviniek pre rok 2017

Aj keď na to Range Rover Evoque nevyzerá, na trhu už je pekných pár rokov. Predstavený bol v roku 2010 a od tej doby nazbieral mnoho rôznych ocenení a hlavne zaujímavá predajné čísla. Dohromady sa predalo viac ako 520 000 exemplárov a Land Rover sa rozhodol, že túto skutočnosť oslávi limitovanou edíciou Ember. Základom edícia Ember je prevedenie HSE, ktoré dostalo niekoľko nových detailov. Na prvý pohľad tento Evoque spoznáte podľa čiernej karosérie kombinované s červenou strechou.

654968092.jpg665849747.jpg672035894.jpg673638329.jpg

Červená sa potom objavuje aj na nárazníku, naopak čierna je aj maska ​​chladiča a koncovky výfuku. Vzhľad nakoniec podčiarknu dvadsaťpalcové (opäť čierne) kolesá. V interiéri nájdeme čierne kožené čalúnenie doplnené o kontrastnú červenú niť. Evoque Ember bude možné objednať v lete, Land Rover však bude tento variant držať v ponuke iba tri mesiace.

710642400.jpg718076955.jpg

Ďalšie novinky sa týkajú RR Evoque modelového roku 2017. Land Rover pripravil vylepšenú verziu toľko kritizovaného multimediálneho systému. Tá ponúkne dotykovú obrazovku veľkosti 10,2 palcov, ovládanie ako na smartfónoch a perfektnú grafiku. Záujemcovia budú môcť siahnuť po novom aj po pakete Graphite Design. Ten môžete kúpiť k Evoque vo výbave HSE Dynamic. Ak tak urobíte, dostanete šedé dvadsaťpalcové zliatinové kolesá, čiernu masku chladiča, čiernu strechu, zatmavené svetlá a čierne koncovky výfuku.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY