vytisknout velikost písma Range Rover Evoque NW8: Ďalšia z limitovaných sérií predstavená

Range Rover Evoque NW8: Ďalšia z limitovaných sérií predstavená

Hoci sa to na prvý pohľad nezdá, Range Rover Evoque už nie je žiadna veľká novinka, takže je potrebné udržiavať zákazníkov v pozornosti inými spôsobmi. Jednou z ciest je uvedenie ďalších verzií, v tomto prípade sa máme tešiť na kabriolet, a zásobovať trh špeciálnymi edíciami, akou bola napríklad Sicilian Yellow. Jedna taká podobná edícia sa aktuálne predstavila v Kanade.

Stalo sa tak na Montreal Auto Show, kde sa ukázal Evoque NW8. Ak sa pýtate na to, čo znamená označenie NW8, potom ide o poštové smerovacie číslo Abbey Road. Má ísť o dôkaz toho, že sa tento automobil inšpiroval Anglickom. Nič prekvapivého napriek tomu nečakajte, stále, rovnako ako v mnohých iných prípadoch, ide výhradne o upravený dizajn.

NW8 dostalo bielu farbu karosérie, pričom strecha a zrkadlá majú kontrastné odtieň Firenze Red. Vzhľad potom vylepšujú aj dvadsaťpalcové čierne kolesá a lesklo čierna maska chladiča. Predné svetlomety a hmlovky sú navyše zatmavené.

Interiér ponúkne kožené čalúnenie a červené detaily. Červený je napríklad otočný ovládač automatickej prevodovky. Sem tam (napríklad na kľúči) sa tiež objavuje vzor priechodu pre chodcov. Celkovo vznikne takto vyladených modelov Evoque len tisíc. 

evoque_7.jpgevoque_1.jpgevoque_2.jpgevoque_3.jpgevoque_5.jpgevoque_6.jpgevoque_4.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY