vytisknout velikost písma Range Rover Evoque má nové úspornejšie motory a LED svetlá

Range Rover Evoque má nové úspornejšie motory a LED svetlá
Zoznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogaléria: Range Rover Evoque

Britská automobilka Land Rover privezie do Ženevy omladený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu sa dostal nový celohliníkový dvojlitrový naftový štvorvalec z radu Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg ľahší proti predchodcovi a má výrazne nižšiu spotrebu a emisie.

rr evoque (1).jpgrr evoque (23).jpgrr evoque (24).jpg
Novinkou na Range Roveri Evoque sú nielen úspornejšie motory z rady Ingenium, ale tiež adaptívne LED svetlomety a nový palubný systém s dotykovým displejom

Nová dieselová jednotka je k dispozícii v dvoch výkonových variantoch 150 a 180 koní a aj keď ešte nie sú k dispozícii normované dáta z meraní spotreby, slabšia jednotka by mala mať udávanú spotrebu 4,2 litra na 100 km, silnejšia potom 4,8 litra na 100 km. Najúspornejšie modely v ponuke dostanú špeciálne označenie.

Ďalšou zaujímavosťou sú nové adaptívne svetlá z LED diód a nové je aj rozhranie palubného systému ovládaného cez dotykový displej. Rozšírené sú jeho funkcie a zlepšila sa konektivita so smartfónmi. Vylepšený bol aj audio systém.

Samozrejmosťou sú všemožné bezpečnostné systémy ako sledovanie opustenie jazdného pruhu a podobne. Range Rover Evoque má aj protikolízny systém, ktorý vie zabrániť zrážke v rýchlostiach do 50 km/h a v rýchlostiach od 50 do 80 km/h vie aspoň zmierniť následky nehody.

rr evoque (7).jpgrr evoque (8).jpgrr evoque (9).jpgNový je tiež systém All-Terrain Progress Control, ktorý uľahčuje jazdu v ťažšom teréne udržiavaním nastavenej rýchlosti v rozmedzí 1,8 až 30 km/h.
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY