vytisknout velikost písma Range Rover Evoque má nové úspornejšie motory a LED svetlá

Range Rover Evoque má nové úspornejšie motory a LED svetlá
Zoznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogaléria: Range Rover Evoque

Britská automobilka Land Rover privezie do Ženevy omladený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu sa dostal nový celohliníkový dvojlitrový naftový štvorvalec z radu Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg ľahší proti predchodcovi a má výrazne nižšiu spotrebu a emisie.

rr evoque (1).jpgrr evoque (23).jpgrr evoque (24).jpg
Novinkou na Range Roveri Evoque sú nielen úspornejšie motory z rady Ingenium, ale tiež adaptívne LED svetlomety a nový palubný systém s dotykovým displejom

Nová dieselová jednotka je k dispozícii v dvoch výkonových variantoch 150 a 180 koní a aj keď ešte nie sú k dispozícii normované dáta z meraní spotreby, slabšia jednotka by mala mať udávanú spotrebu 4,2 litra na 100 km, silnejšia potom 4,8 litra na 100 km. Najúspornejšie modely v ponuke dostanú špeciálne označenie.

Ďalšou zaujímavosťou sú nové adaptívne svetlá z LED diód a nové je aj rozhranie palubného systému ovládaného cez dotykový displej. Rozšírené sú jeho funkcie a zlepšila sa konektivita so smartfónmi. Vylepšený bol aj audio systém.

Samozrejmosťou sú všemožné bezpečnostné systémy ako sledovanie opustenie jazdného pruhu a podobne. Range Rover Evoque má aj protikolízny systém, ktorý vie zabrániť zrážke v rýchlostiach do 50 km/h a v rýchlostiach od 50 do 80 km/h vie aspoň zmierniť následky nehody.

rr evoque (7).jpgrr evoque (8).jpgrr evoque (9).jpgNový je tiež systém All-Terrain Progress Control, ktorý uľahčuje jazdu v ťažšom teréne udržiavaním nastavenej rýchlosti v rozmedzí 1,8 až 30 km/h.
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY