vytisknout velikost písma Range Rover Evoque má nové úspornejšie motory a LED svetlá

Range Rover Evoque má nové úspornejšie motory a LED svetlá
Zoznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogaléria: Range Rover Evoque

Britská automobilka Land Rover privezie do Ženevy omladený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu sa dostal nový celohliníkový dvojlitrový naftový štvorvalec z radu Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg ľahší proti predchodcovi a má výrazne nižšiu spotrebu a emisie.

rr evoque (1).jpgrr evoque (23).jpgrr evoque (24).jpg
Novinkou na Range Roveri Evoque sú nielen úspornejšie motory z rady Ingenium, ale tiež adaptívne LED svetlomety a nový palubný systém s dotykovým displejom

Nová dieselová jednotka je k dispozícii v dvoch výkonových variantoch 150 a 180 koní a aj keď ešte nie sú k dispozícii normované dáta z meraní spotreby, slabšia jednotka by mala mať udávanú spotrebu 4,2 litra na 100 km, silnejšia potom 4,8 litra na 100 km. Najúspornejšie modely v ponuke dostanú špeciálne označenie.

Ďalšou zaujímavosťou sú nové adaptívne svetlá z LED diód a nové je aj rozhranie palubného systému ovládaného cez dotykový displej. Rozšírené sú jeho funkcie a zlepšila sa konektivita so smartfónmi. Vylepšený bol aj audio systém.

Samozrejmosťou sú všemožné bezpečnostné systémy ako sledovanie opustenie jazdného pruhu a podobne. Range Rover Evoque má aj protikolízny systém, ktorý vie zabrániť zrážke v rýchlostiach do 50 km/h a v rýchlostiach od 50 do 80 km/h vie aspoň zmierniť následky nehody.

rr evoque (7).jpgrr evoque (8).jpgrr evoque (9).jpgNový je tiež systém All-Terrain Progress Control, ktorý uľahčuje jazdu v ťažšom teréne udržiavaním nastavenej rýchlosti v rozmedzí 1,8 až 30 km/h.
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY