vytisknout velikost písma Range Rover Evoque: lepšia výbava a dvojliter naladený na 285 koní

Range Rover Evoque: lepšia výbava a dvojliter naladený na 285 koní

Land Rover predstavuje dve nové verzie modelu Evoque. Na trh sa chystá ako vrchol ponuky prevedenie Autobiography, ktoré si môžu športovo založení záujemcovia ešte okoreniť o Dynamic. To totiž navyše pridá benzínový dvojliter ponúkajúce 285 koní a 400 Nm, čo znamená nárast výkonu oproti bežnej verzii o 45 koní a 60 Nm. Štandardom je pre túto novinku deväťstupňová prevodovka ZF.

Autobiography Dynamic zároveň pridáva prepracovaný podvozok, tuhšie pružiny a inak nastavené adaptívne tlmiče. Úpravy sa týkajú aj predných kotúčov, ktoré majú veľkosti 350 mm.

Na pohľad sa Autobiography aj Autobiography Dynamic líšia predovšetkým dvadsaťpalcovými kolesami, iná je maska ​​chladiča a zmien sa dočkal aj predný nárazník. Ďalšou novinkou je tiež oranžová farba Phoenix. Interiéru dominuje samozrejme luxusná koža dostupná v mnohých odtieňoch, sem tam sa objavuje logo Autobiography. Ak nesiahnete po Dynamic, máte možnosť voľby medzi štandardným benzínovým dvojlitrom a dieselom naladenom na 190 koní.

Spolu so spomínanými novinkami sa predstavuje ešte jeden detail. Ten sa volá Land Rover InControl a v podstate ide o ďalšiu variáciu na systém známy tiež ako MirrorLink, kedy vám stredový displej zrkadlí displej vášho smartfónu. Pred pár dňami sa rovnakou "vychytávkou" prezentoval aj nový Peugeot 108.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY