vytisknout velikost písma Quant e-Sportlimousine sľubuje „unikátnu technológiu pohonu“

Spoločnosť nanoFLOWCELL AG privezie do Ženevy prototyp svojho modelu e-Sportlimousine.
Quant e-Sportlimousine sľubuje „unikátnu technológiu pohonu“

Podľa tvrdení predstaviteľov firmy nanoFLOWCELL má byť ich Quant e-Sportlimousine „výnimočným koncepčným modelom“, pričom ide o športovo strihnutý štvordverový voz postavený v štýle kupé, ktoré ma byť dlhé plných 5 250 mm. Na prvý pohľad si všimneme vyváženým dojmom pôsobiacej, zároveň však dostatočne agresívnej kapoty, pričom pri zadnom pohľade vyniknú dve „bubliny“ na streche v štýle Zagato.

Quant Sportlimousine prev 1.jpgQuant Sportlimousine prev 2.jpg
Quant e-Sportlimousine má vyniknúť najmä svojou pohonnou sústavou

Zo zatiaľ dostupných informácií vyplýva, že nový Quant e-Sportlimousine bude elektromobilom, ktorý ponúkne bližšie nespresnený, avšak revolučný spôsob ukladania elektrickej energie nanoFLOWCELL. Oficiálna premiéra prebehne na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve, do doby plánovanej premiéry štúdie sa zatiaľ musíme uspokojiť s dvojicou vykresľovania a kusými informáciami.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY