vytisknout velikost písma Quant e-Sportlimousine sľubuje „unikátnu technológiu pohonu“

Spoločnosť nanoFLOWCELL AG privezie do Ženevy prototyp svojho modelu e-Sportlimousine.
Quant e-Sportlimousine sľubuje „unikátnu technológiu pohonu“

Podľa tvrdení predstaviteľov firmy nanoFLOWCELL má byť ich Quant e-Sportlimousine „výnimočným koncepčným modelom“, pričom ide o športovo strihnutý štvordverový voz postavený v štýle kupé, ktoré ma byť dlhé plných 5 250 mm. Na prvý pohľad si všimneme vyváženým dojmom pôsobiacej, zároveň však dostatočne agresívnej kapoty, pričom pri zadnom pohľade vyniknú dve „bubliny“ na streche v štýle Zagato.

Quant Sportlimousine prev 1.jpgQuant Sportlimousine prev 2.jpg
Quant e-Sportlimousine má vyniknúť najmä svojou pohonnou sústavou

Zo zatiaľ dostupných informácií vyplýva, že nový Quant e-Sportlimousine bude elektromobilom, ktorý ponúkne bližšie nespresnený, avšak revolučný spôsob ukladania elektrickej energie nanoFLOWCELL. Oficiálna premiéra prebehne na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve, do doby plánovanej premiéry štúdie sa zatiaľ musíme uspokojiť s dvojicou vykresľovania a kusými informáciami.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY