vytisknout velikost písma Qoros po svojom ambicióznom nástupe odchádza z Európy

Qoros po svojom ambicióznom nástupe odchádza z Európy

Čínska automobilka qoros mala ambície postupne dobyť európsky trh, ale tieto plány sa podľa najnovších správ odkladajú. Za očakávaním totiž okrem Európy zaostávajú aj predaje na domácom čínskom trhu a Qoros chce vložiť všetky svoje sily na to, aby túto skutočnosť zmenil.

Niet sa čomu čudovať. Za rok 2014 bolo predaných celkovo 7000 automobilov, pričom v Európe ich prostredníctvom slovenského dealerstva napokon skončilo iba 51. A to napríklad aj napriek faktu, že Qoros 3 získal od Euro NCAP nadpriemerne dobré hodnotenie.

Qoros neodchádza z Európy definitívne, len tu pozastavuje svoju činnosť. Európa je údajne pre túto automobilku veľmi dôležitá, ale venovať sa miestnym trhom bude Qoros až niekedy neskôr. Podľa predpokladov sa Qoros vráti späť do troch rokov, kedy by už zároveň mal mať aj širšiu ponuku áut. Aktuálne totiž ponúka v podstate len jeden model v niekoľkých karosárskych variantoch.

getthumbnail (15).jpggetthumbnail (16).jpggetthumbnail (17).jpg
Zdroj: mojauto.rs

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY