vytisknout velikost písma Qoros oficiálne ukázal svoje "číslo 5". Informácie ale zatiaľ chýbajú

Qoros oficiálne ukázal svoje "číslo 5". Informácie ale zatiaľ chýbajú

Automobilka Qoros pokračuje v príprave nových modelov. Po sérii 3, ktorá obsahuje sedan, hatchback a oplastovaný hatchback, teraz prichádza Qoros 5, čo je klasické SUV. Čínska automobilka vyslala do sveta oficiálne fotografie, informáciami ale zatiaľ ešte dosť šetrí.

Dôvod je prostý, Qoros 5 síce zamieril na Expo do Milána, ale oficiálna výstavná premiéra je naplánovaná na Auto Guangzhou 2015, teda na druhú polovicu novembra. Viac konkrétnych informácií na tému Qoros 5 sa preto dozvieme zhruba o mesiac.

Qoros vo svojej aktuálnej správe nehovorí prakticky nič konkrétne. Spomenúť môžeme snáď len to, že na aute pracovali tímy z Číny a z Nemecka, respektíve fakt, že záverečné testovanie prebiehalo v Španielsku. Qoros síce zatiaľ nehovorí priamo o zámeroch predávať päťku v Európe, ale už z tohto je jasné, že by sa tu tento model ukázať mal. Ostatne trh SUV je veľmi silný a všeobecne pre automobilky veľmi lákavý.

Podľa neoficiálnych zdrojov bude auto dlhé približne 4,6 m a k pohonu dostane preplňovanú benzínovú tisícšesťstovku. O pohone všetkých kolies tiež nikto nič nehovorí, avšak v tomto kontexte sa hodí pripomenúť štúdiu 2 SUV PHEV Concept predstavenú v Šanghaji, ktorá systém 4x4 dostala. Ako je dnes čoraz častejšie, riešený bol za pomoci elektromotora umiestneného pri zadnej náprave.

qoros5_1.jpgqoros5_2.jpgqoros5_3.jpgqoros5_8.jpgqoros5_4.jpgqoros5_5.jpgqoros5_6.jpgqoros5_7.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY