vytisknout velikost písma Qoros oficiálne ukázal svoje "číslo 5". Informácie ale zatiaľ chýbajú

Qoros oficiálne ukázal svoje "číslo 5". Informácie ale zatiaľ chýbajú

Automobilka Qoros pokračuje v príprave nových modelov. Po sérii 3, ktorá obsahuje sedan, hatchback a oplastovaný hatchback, teraz prichádza Qoros 5, čo je klasické SUV. Čínska automobilka vyslala do sveta oficiálne fotografie, informáciami ale zatiaľ ešte dosť šetrí.

Dôvod je prostý, Qoros 5 síce zamieril na Expo do Milána, ale oficiálna výstavná premiéra je naplánovaná na Auto Guangzhou 2015, teda na druhú polovicu novembra. Viac konkrétnych informácií na tému Qoros 5 sa preto dozvieme zhruba o mesiac.

Qoros vo svojej aktuálnej správe nehovorí prakticky nič konkrétne. Spomenúť môžeme snáď len to, že na aute pracovali tímy z Číny a z Nemecka, respektíve fakt, že záverečné testovanie prebiehalo v Španielsku. Qoros síce zatiaľ nehovorí priamo o zámeroch predávať päťku v Európe, ale už z tohto je jasné, že by sa tu tento model ukázať mal. Ostatne trh SUV je veľmi silný a všeobecne pre automobilky veľmi lákavý.

Podľa neoficiálnych zdrojov bude auto dlhé približne 4,6 m a k pohonu dostane preplňovanú benzínovú tisícšesťstovku. O pohone všetkých kolies tiež nikto nič nehovorí, avšak v tomto kontexte sa hodí pripomenúť štúdiu 2 SUV PHEV Concept predstavenú v Šanghaji, ktorá systém 4x4 dostala. Ako je dnes čoraz častejšie, riešený bol za pomoci elektromotora umiestneného pri zadnej náprave.

qoros5_1.jpgqoros5_2.jpgqoros5_3.jpgqoros5_8.jpgqoros5_4.jpgqoros5_5.jpgqoros5_6.jpgqoros5_7.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY