vytisknout velikost písma Qoros na Slovensku nezaujal. Prvý majiteľ je z Číny

Qoros na Slovensku nezaujal. Prvý majiteľ je z Číny

Už v septembri minulého roka sa začal Qoros predávať na Slovensku a stali sme sa tak celosvetovo prvým trhom, kde bolo možné vozidlo tejto značky zaobstarať. Avšak až teraz prichádza správa o historicky prvom majiteľovi modelu 3 Sedan, ktorý si prevzal nový automobil do svojho vlastníctva. Majiteľ ale nepochádza zo Slovenska, ale z Číny, kde nájdeme druhý showroom automobilky Qoros.

Konkrétne sa majiteľ volá Yu Min, má 28 rokov a pracuje ako dizajnér interiérov v Šanghaji. Prevzal si exemplár s výbavou Elegance a farbou Macadamia Brown, a to údajne kvôli elegantnému dizajnu, priestrannému interiéru, samozrejme tiež bezpečnosti a v neposlednom rade systému QorosQloud. Tak schválne, kedy sa objaví správa aj o tom, že sa predal prvý Qoros aj v Európe.

Qoros 3 Sedan je zatiaľ jediným modelom v ponuke. Na blížiacom sa autosalóne v Ženeve však čínsko-izraelská automobilka predstaví druhý automobil, ktorý následne zamieri do predaja. Podľa prvých obrázkov je zrejmé, že pôjde o oplastovaný hatchback (crossover).

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY