vytisknout velikost písma Qoros chystá expanziu v strednej Európe. Pomôže aj model 3 City SUV

Qoros chystá expanziu v strednej Európe. Pomôže aj model 3 City SUV

Čínska automobilka Qoros priviezla do Ženevy ďalší svoj sériový model, ktorý sa tentoraz volá 3 City SUV. Ide v podstate o oplastovaný hatchback 3 Hatch s vyšším podvozkom. Automobilka zároveň v Ženeve oznámila svoje plány na najbližšiu budúcnosť. Týkajú sa aj strednej Európy.

Qoros aktuálne pôsobí na Slovensku, pričom svoje pôsobenie bude postupne rozširovať ďalej do strednej Európy. Nič bližšie však zverejnené nebolo. Počas nadchádzajúcich dvanástich až osemnástich mesiacov vstúpi táto automobilka aj na Blízky východ. Napriek tomu všetkému ale zostáva hlavnou prioritou pre tento rok posilňovanie pozície na domácom čínskom trhu.

Samotný Qoros 3 City SUV je voz dlhý 4452 mm, široký 1854 mm a vysoký 1504 mm, pričom rázvor náprav ponúkne 2694 mm. Pohon má na starosť preplňovaná tisícšesťstovka kombinovaná s manuálnou alebo dvojspojkovou prevodovkou.

qoros_2.jpgqoros_3.jpgqoros_4.jpgqoros_5.jpgqoros_6.jpg02-Qoros-CEO-Phil-Murtaugh-with-the-Qoros-3-City-SUV.jpg04-Qoros-Marketing-Manager-Shanice-Wang-shows-QorosQloud-2.0-to-the-audience.jpg05-The-QorosQloud-concept-car-proves-an-attraction.jpgqoros_1.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY