vytisknout velikost písma Qoros 3 už existuje aj ako kabriolet. Páči sa vám? máte smolu

Qoros 3 už existuje aj ako kabriolet. Páči sa vám? máte smolu

Čínska automobilka Qoros neustále pracuje na svojej ponuke, ktorá sa pomaly rozširuje. Aktuálne dorazila novinka, ktorú asi čakal len málokto. Qoros ukázal štvordverový kabriolet označený ako Qoros 6. Ak sa vám vozidlo páči, máme zlú správu. Nejedná sa o automobil určený do sériovej výroby, aj keď kabriolet údajne v plánoch tejto značky figuruje.

Qoros 6 je výsledkom teambuildingu určeného pre zamestnancov automobilky. Ako základ poslúžil Qoros 3 s karosériou sedan. Oficiálne informácie zatiaľ chýbajú, takže sa napríklad nevie, či má tento kabriolet funkčnú skladaciu strechu, alebo či vôbec má nejakú strechu. Ponúknuť preto môžeme iba neoficiálne fotografie, ktoré vypustili do éteru kolegovia z carnewschina.com.

Podľa dostupných informácií ale nie je kabriolet ako taký sa značkou Qoros vyložene nezmysel. Automobilka údajne naozaj podobný voz plánuje, ten ale bude odvodený od hatchbacku Qoros 3, bude mať koncepciu 2+2 a samozrejme dostane iba jeden pár dverí.

qoros36_5.jpgqoros36_6.jpgqoros36_1.jpgqoros36_2.jpgqoros36_3.jpgqoros36_4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY