vytisknout velikost písma Qoros 3 Sedan chce byť tiež športový. Na svete je nové príslušenstvo

Qoros 3 Sedan chce byť tiež športový. Na svete je nové príslušenstvo

Čínsko-Izraelská spoločnosť Qoros si so svojím prvým modelom už našla cestu do Európy. Automobil úspešne prešiel nárazovými testami Euro NCAP a ako prvý ho začali ponúkať svojim zákazníkom slovenskí dealeri. Avšak Qoros ďalej pracuje na tom, aby sa stal pre zákazníkov maximálne atraktívny. V prípade trojkového sedanu mu v tomto snažení môže v budúcnosti pomôcť športové príslušenstvo.

Qoros predstavil na Guangzhou Auto Show takzvaný Styling Accessories Concept. Ide o model 3 Sedan ozdobený decentným predným spojlerom, nástavcami prahov a blatníkov, dozadu pridali dizajnéri spojler na veko kufra a decentne upravili taktiež zadný nárazník. Podľa automobilky ale nejde len o dizajnovú záležitosť, úpravy majú byť údajne funkčné a majú mať pozitívny vplyv na prúdenie vzduchu okolo auta.

Vzhľad potom podčiarkujú osmnásťpalcové matne strieborné kolesa. Aktuálne Qoros pracuje na veľkej ponuke ďalšieho príslušenstva. Toto má byť len taká prvá ochutnávka. V Číne sa začnú nové doplnky ponúkať v druhej polovici budúceho roka.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY