vytisknout velikost písma Qoros 3 Hatch: bohatá výbava a 403 litrov batožinového priestoru

Qoros 3 Hatch: bohatá výbava a 403 litrov batožinového priestoru

Ženeva v podaní automobilky Qoros znamená predstavenie sériovej verzie modelu 3 Hatch, čo samozrejme nie je nič iné, než hatchback odvodený od už predávaného sedanu. Voz je dlhý 4438 mm (sedan meria 4615 mm), široký 1839 mm (rovnako ako sedan) a vysoký 1445 mm. Rázvor náprav dosahuje 2690 mm​​, čo je opäť hodnota zhodná so sedanom.

Interiér má byť veľmi priestranný a hlavne veľmi dobre vybavený. Qoros bude ponúkať od začiatku štyri úrovne výbavy, pričom aj tá najdostupnejšia ponúkne klimatizáciu, bezkľúčový prístup, multimediálny systém Qoros MMH alebo audio s výkonom 100 W. K dispozícii je šesť odtieňov farieb a kolesá veľkosti 16-18 palcov.

qoros_04.jpgqoros_05.jpgqoros_10.jpg

Základný objem batožinového priestoru pri novom hatchbacku činí 403 litrov. Zadné sedadlá sú delené v pomere 60/40, po ich sklopení vznikne priestor veľkosti 1105 litrov. Mimochodom zadný vstupný otvor je široký 1080 mm.

Ponuka motorizácií zahŕňa dva štvorvalce, oba s objemom 1598 ccm. Ten slabší vyprodukuje 126 koní a 155 Nm, výkonnejší zvládne 156 koní a 210 Nm. V prvom prípade bude na výber medzi šesťstupňovým manuálom a automatom, silnejší motor je štandardne spojený so samočinnou prevodovkou.

Maximálna rýchlosť má hodnotu 193 km/h, respektíve 210 km/h u preplňovanej verzie. Stovku zvládne atmosférický motor za 11,6 s, respektíve za 12,6 s v spojení s automatom, turbo zvládne túto disciplínu v čase 9,7 s. Kombinovaná spotreba sa má pohybovať v rozmedzí od 6,1 do 6,5 l/100 km.

Kedy presne sa Qoros 3 Hatch pozrie do predaja, to automobilka prezradí neskôr.

qoros_11.jpgqoros_12.jpg qoros_09.jpgqoros_01.jpgqoros_02.jpgqoros_03.jpgqoros_06.jpgqoros_07.jpgqoros_08.jpg
Foto: Qoros

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY