vytisknout velikost písma Qoros 3 Hatch: bohatá výbava a 403 litrov batožinového priestoru

Qoros 3 Hatch: bohatá výbava a 403 litrov batožinového priestoru

Ženeva v podaní automobilky Qoros znamená predstavenie sériovej verzie modelu 3 Hatch, čo samozrejme nie je nič iné, než hatchback odvodený od už predávaného sedanu. Voz je dlhý 4438 mm (sedan meria 4615 mm), široký 1839 mm (rovnako ako sedan) a vysoký 1445 mm. Rázvor náprav dosahuje 2690 mm​​, čo je opäť hodnota zhodná so sedanom.

Interiér má byť veľmi priestranný a hlavne veľmi dobre vybavený. Qoros bude ponúkať od začiatku štyri úrovne výbavy, pričom aj tá najdostupnejšia ponúkne klimatizáciu, bezkľúčový prístup, multimediálny systém Qoros MMH alebo audio s výkonom 100 W. K dispozícii je šesť odtieňov farieb a kolesá veľkosti 16-18 palcov.

qoros_04.jpgqoros_05.jpgqoros_10.jpg

Základný objem batožinového priestoru pri novom hatchbacku činí 403 litrov. Zadné sedadlá sú delené v pomere 60/40, po ich sklopení vznikne priestor veľkosti 1105 litrov. Mimochodom zadný vstupný otvor je široký 1080 mm.

Ponuka motorizácií zahŕňa dva štvorvalce, oba s objemom 1598 ccm. Ten slabší vyprodukuje 126 koní a 155 Nm, výkonnejší zvládne 156 koní a 210 Nm. V prvom prípade bude na výber medzi šesťstupňovým manuálom a automatom, silnejší motor je štandardne spojený so samočinnou prevodovkou.

Maximálna rýchlosť má hodnotu 193 km/h, respektíve 210 km/h u preplňovanej verzie. Stovku zvládne atmosférický motor za 11,6 s, respektíve za 12,6 s v spojení s automatom, turbo zvládne túto disciplínu v čase 9,7 s. Kombinovaná spotreba sa má pohybovať v rozmedzí od 6,1 do 6,5 l/100 km.

Kedy presne sa Qoros 3 Hatch pozrie do predaja, to automobilka prezradí neskôr.

qoros_11.jpgqoros_12.jpg qoros_09.jpgqoros_01.jpgqoros_02.jpgqoros_03.jpgqoros_06.jpgqoros_07.jpgqoros_08.jpg
Foto: Qoros

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY