vytisknout velikost písma Qoros 3 City SUV: Čínska novinka bez prekvapení

Qoros 3 City SUV: Čínska novinka bez prekvapení

Ďalší prírastok do ponuky automobilky Qoros sa volá 3 City SUV. Oficiálna premiéra prebehne vo štvrtok 20. novembra, na prvých fotkách si auto môžeme prezrieť už teraz. Prekvapenie sa nekoná, výsledok vyzerá podľa očakávania úplne rovnako ako pred viac než rokom predstavený koncept Qoros 3 Cross Hybrid.

A to znamená, že ide vo výsledku o zdvihnutý Qoros 3 Hatch. Novinka dostala navyše plast okolo celej karosérie, matne strieborné plasty pod nárazníkmi a to je z výpočtu zmien asi tak všetko. Na rozdiel od konceptu, ktorý sa prezentoval ako hybridná štvorkolka, je zatiaľ sériová verzia vybavená len pohonom predných kolies.

Ako prví sa Qoros 3 City SUV dočkajú čínski zákazníci a tí dostanú na výber dve verzie benzínovej tisícšestovky. Tá základná ponúkne 93 kW (126 k), výkonnejšie prevedenie je vybavené systémom preplňovania a výsledný výkon má vďaka tomu hodnotu 115 kW (156 k). K dispozícii bude šesťstupňová manuálna alebo automatická dvojspojková prevodovka.

Qoros 3 City SUV je auto dlhé 4452 mm, široké 1854 mm a vysoké 1504 mm. Rázvor náprav ponúkne 2694 mm.

qoros_1.jpgqoros_2.jpgqoros_3.jpgqoros_4.jpgqoros_5.jpgqoros_6.jpg
Foto: auto.sohu

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY