vytisknout velikost písma Qoros 2 SUV PHEV Concept je malý hybrid s pohonom všetkých kolies

Qoros 2 SUV PHEV Concept je malý hybrid s pohonom všetkých kolies

Qoros postupne predstavil niekoľko modelov radu 3, aktuálne začína táto čínska automobilka naznačovať, ako bude vyzerať menší rad 2. Ukazuje to najnovší koncept s označením 2 SUV PHEV. Jedná sa o vozidlo dlhé len 4181 mm používajúce hybridný pohon všetkých kolies.

Najnovší koncept automobilky Qoros predznamenáva malý crossover. Štúdia je dlhá 4181 mm, široká 2030 mm (vrátane zrkadiel) a vysoká 1553 mm. Rázvor náprav ponúkne 2600 mm. Tlačová správa podrobne rozoberá dizajn, no zaujímavejšie veci sa týkajú použitého pohonu.

Qoros nešpecifikoval výkony motorov, ale aj tak stojí systém pohonu za pozornosť. Prednú nápravu poháňa malý preplňovaný benzínový motor, tú zadnú potom hneď dvojica elektromotorov. Jedná sa o plug-in hybrid a aj so systémom dobíjania súvisí jedna špecialita. Qoros pripravil špeciálny konektor, ktorý sa po stlačení tlačidla vysunie z miest pod čelným sklom. Inšpiráciou údajne bolo letectvo.

Vodič bude mať na výber niekoľko jazdných režimov. Samozrejme bude možné jazdiť iba na elektrinu (režim Pure), naopak možno siahnuť aj po režime Sport, čo by mohlo byť vzhľadom k dvojici elektromotorov vzadu dosť zaujímavé. Systém potom možno prepnúť ešte do režimu Hybrid a režimu permanentného pohonu všetkých kolies.

qoros_1.jpgqoros_2.jpgqoros_3.jpgqoros_4.jpgqoros_5.jpgqoros_7.jpgqoros_6.jpgqoros_8.jpgqoros_9.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY