vytisknout velikost písma Pútate v aute svojho psa? Škoda začala predávať psie pásy

Pútate v aute svojho psa? Škoda začala predávať psie pásy

Dbáte na bezpečnosť svojich zvieratiek v aute? Škoda teraz ako súčasť originálneho príslušenstva začala ponúkať bezpečnostný pás pre psov. Je v ponuke v rôznych veľkostiach od S po XL a slúži na pripnutie psa predovšetkým na zadné sedadlo. Jeho funkcia sa neobmedzuje na konkrétny model značky.

skoda (2).jpgskoda (3).jpgskoda (1).jpgVedľa bezpečnostného pásu pre psa rozširuje Škoda ponuku príslušenstva aj o kryt zadných sedadiel a o novú mriežku kufra pre modely Fabia Combi a Superb Combi

Ponuka originálneho príslušenstva sa rozširuje aj o ľahko udržiavateľný a umývateľný kryt zadných sedadiel, ktorý pasuje do všetkých modelov od Škody Citigo po Škodu Superb. Novinkou je aj mreža oddeľujúca batožinový priestor pre nové modely Fabia Combi a Superb Combi.

Aké škody môže v prípade nehody napáchať v aute nepripútaný pes, to ukázal už nemecký ADAC pri teste bezpečnostných popruhov pre psy. Záznam môžete vidieť na priloženom videu. 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY