vytisknout velikost písma Prvý Range Rover sa predal za 162 tisíc eur. Najdrahší zďaleka nebol

Prvý Range Rover sa predal za 162 tisíc eur. Najdrahší zďaleka nebol

Určite si spomeniete na správu týkajúcu sa vôbec prvého sériovo vyrobeného Range Roveru, ktorý zamieril po dôkladnej renovácii do aukcie. Salon Privé je minulosťou a spoločnosť Silverstone Auctions zverejnila výsledky. Tento britský unikát bol nakoniec predaný v prepočte za zhruba 162 tisíc eur. Presne povedané nový majiteľ zaplatil za auto 132 250 libier.

Ak si myslíte, že ide o nejakú závratnú sumu, potom vás musíme rýchlo vyviesť z omylu. V rámci rovnakej aukcie sa predstavil celý rad špecialít typu Ferrari F40 alebo Ferrari F50. Tieto slávne talianske športové autá ale nakoniec predané neboli.

Naopak sa našiel záujemcu o Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder z roku 1971. Ten za túto špecialitu zaplatil 2 277 000 libier, čo je takmer 2,9 milióna eur. Ďalším podobne nákladným exemplárom sa potom stalo opäť Ferrari. Konkrétne 250 GT/L Lusso z roku 1963, ktoré vyšlo nového majiteľa na 1 897 500 libier.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY