vytisknout velikost písma Prvý Range Rover sa predal za 162 tisíc eur. Najdrahší zďaleka nebol

Prvý Range Rover sa predal za 162 tisíc eur. Najdrahší zďaleka nebol

Určite si spomeniete na správu týkajúcu sa vôbec prvého sériovo vyrobeného Range Roveru, ktorý zamieril po dôkladnej renovácii do aukcie. Salon Privé je minulosťou a spoločnosť Silverstone Auctions zverejnila výsledky. Tento britský unikát bol nakoniec predaný v prepočte za zhruba 162 tisíc eur. Presne povedané nový majiteľ zaplatil za auto 132 250 libier.

Ak si myslíte, že ide o nejakú závratnú sumu, potom vás musíme rýchlo vyviesť z omylu. V rámci rovnakej aukcie sa predstavil celý rad špecialít typu Ferrari F40 alebo Ferrari F50. Tieto slávne talianske športové autá ale nakoniec predané neboli.

Naopak sa našiel záujemcu o Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder z roku 1971. Ten za túto špecialitu zaplatil 2 277 000 libier, čo je takmer 2,9 milióna eur. Ďalším podobne nákladným exemplárom sa potom stalo opäť Ferrari. Konkrétne 250 GT/L Lusso z roku 1963, ktoré vyšlo nového majiteľa na 1 897 500 libier.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY