vytisknout velikost písma Prvý Range Rover sa predal za 162 tisíc eur. Najdrahší zďaleka nebol

Prvý Range Rover sa predal za 162 tisíc eur. Najdrahší zďaleka nebol

Určite si spomeniete na správu týkajúcu sa vôbec prvého sériovo vyrobeného Range Roveru, ktorý zamieril po dôkladnej renovácii do aukcie. Salon Privé je minulosťou a spoločnosť Silverstone Auctions zverejnila výsledky. Tento britský unikát bol nakoniec predaný v prepočte za zhruba 162 tisíc eur. Presne povedané nový majiteľ zaplatil za auto 132 250 libier.

Ak si myslíte, že ide o nejakú závratnú sumu, potom vás musíme rýchlo vyviesť z omylu. V rámci rovnakej aukcie sa predstavil celý rad špecialít typu Ferrari F40 alebo Ferrari F50. Tieto slávne talianske športové autá ale nakoniec predané neboli.

Naopak sa našiel záujemcu o Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder z roku 1971. Ten za túto špecialitu zaplatil 2 277 000 libier, čo je takmer 2,9 milióna eur. Ďalším podobne nákladným exemplárom sa potom stalo opäť Ferrari. Konkrétne 250 GT/L Lusso z roku 1963, ktoré vyšlo nového majiteľa na 1 897 500 libier.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY