vytisknout velikost písma Prvý nový Dodge Challenger SRT Hellcat mieri do aukcie

Prvý nový Dodge Challenger SRT Hellcat mieri do aukcie

Začiatkom júla bol predstavený nový Dodge Challenger SRT Hellcat. Ten sa stal najvýkonnejším sériovo vyrábaným muscle car všetkých čias. Záujemcovia, ktorí nechcú čakať, nech si urobia voľno v termíne od 25. do 27. septembra. Práve v týchto dňoch sa bude konať aukcia, v rámci ktorej dôjde aj na prvý nový sériový Hellcat. Výťažok pôjde na dobročinné účely.

Aukcia sa koná v hoteli Mandalay Bay v Las Vegas pod taktovkou aukčnej siene Barrett-Jackson. Okrem auta samotného dostane kupujúci aj ďalšie unikátne drobnosti typu koženého púzdra na iPad. Kompletný "rodný list" prvého exemplára je samozrejmosťou.

Challenger SRT Hellcat (VIN0001) dostal ručne lakovanú karosériu v červenom odtieni Stryker Red. Preplňovaný osemvalec s objemom 6,2 litra vyprodukuje 717 koní a 884 Nm, pričom v tomto prípade spolupracuje s osemstupňovou automatickou prevodovkou. Auto stojí na dvadsaťpalcových kolesách a interiér je čalúnený čiernou kožou Black Laguna.

Kompletné suma, za ktorú bude prvý nový Hellcat predaný, pôjde na konto neziskovej spoločnosti Opportunity Village. Tá sa zameriava na pomoc ľuďom s mentálnym postihnutím.

hell.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY