vytisknout velikost písma Prvý nový Dodge Challenger SRT Hellcat mieri do aukcie

Prvý nový Dodge Challenger SRT Hellcat mieri do aukcie

Začiatkom júla bol predstavený nový Dodge Challenger SRT Hellcat. Ten sa stal najvýkonnejším sériovo vyrábaným muscle car všetkých čias. Záujemcovia, ktorí nechcú čakať, nech si urobia voľno v termíne od 25. do 27. septembra. Práve v týchto dňoch sa bude konať aukcia, v rámci ktorej dôjde aj na prvý nový sériový Hellcat. Výťažok pôjde na dobročinné účely.

Aukcia sa koná v hoteli Mandalay Bay v Las Vegas pod taktovkou aukčnej siene Barrett-Jackson. Okrem auta samotného dostane kupujúci aj ďalšie unikátne drobnosti typu koženého púzdra na iPad. Kompletný "rodný list" prvého exemplára je samozrejmosťou.

Challenger SRT Hellcat (VIN0001) dostal ručne lakovanú karosériu v červenom odtieni Stryker Red. Preplňovaný osemvalec s objemom 6,2 litra vyprodukuje 717 koní a 884 Nm, pričom v tomto prípade spolupracuje s osemstupňovou automatickou prevodovkou. Auto stojí na dvadsaťpalcových kolesách a interiér je čalúnený čiernou kožou Black Laguna.

Kompletné suma, za ktorú bude prvý nový Hellcat predaný, pôjde na konto neziskovej spoločnosti Opportunity Village. Tá sa zameriava na pomoc ľuďom s mentálnym postihnutím.

hell.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY