vytisknout velikost písma Prvý majiteľ dostal svoj ​​Volkswagen XL1. Zaplatil za neho 110 tisíc eur

Prvý majiteľ dostal svoj ​​Volkswagen XL1. Zaplatil za neho 110 tisíc eur

V roku 2011 sa na autosalóne v Katare prvýkrát ukázala štúdia VW XL1, ktorá okrem v skutku nevšedného dizajnu pútala pozornosť predovšetkým spotrebou. Tento špeciál totiž má jazdiť za menej ako liter paliva na sto kilometrov. Oproti niektorým očakávaniam automobilka vozidlo nakoniec dotiahla až do sériovej výroby. Nedávno si svoj ​​exemplár prevzal prvý majiteľ.

Stalo sa tak v Nemecku, pričom ide o vozidlo s farbou karosérie onyx white a s interiérom kombinujúcim farby titan black a pearl grey. Zákazník za auto zaplatil 110 000 eur. Podľa informácií serveru idnes.cz sa aktuálne tri exempláre predstavujú na uzavretej akcii aj českým a slovenským zákazníkom.

Volkswagen XL1 ponúkne okrem moderných materiálov zrýchlenie z nuly na stovku za 12,7 s, najviac sa rozbehne na 160 km/h a hlavne podľa tabuľkových údajov spotrebuje iba 0,9 l/100 km.

xl1.jpg
Foto: Volkswagen

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY