vytisknout velikost písma Prvý majiteľ dostal svoj ​​Volkswagen XL1. Zaplatil za neho 110 tisíc eur

Prvý majiteľ dostal svoj ​​Volkswagen XL1. Zaplatil za neho 110 tisíc eur

V roku 2011 sa na autosalóne v Katare prvýkrát ukázala štúdia VW XL1, ktorá okrem v skutku nevšedného dizajnu pútala pozornosť predovšetkým spotrebou. Tento špeciál totiž má jazdiť za menej ako liter paliva na sto kilometrov. Oproti niektorým očakávaniam automobilka vozidlo nakoniec dotiahla až do sériovej výroby. Nedávno si svoj ​​exemplár prevzal prvý majiteľ.

Stalo sa tak v Nemecku, pričom ide o vozidlo s farbou karosérie onyx white a s interiérom kombinujúcim farby titan black a pearl grey. Zákazník za auto zaplatil 110 000 eur. Podľa informácií serveru idnes.cz sa aktuálne tri exempláre predstavujú na uzavretej akcii aj českým a slovenským zákazníkom.

Volkswagen XL1 ponúkne okrem moderných materiálov zrýchlenie z nuly na stovku za 12,7 s, najviac sa rozbehne na 160 km/h a hlavne podľa tabuľkových údajov spotrebuje iba 0,9 l/100 km.

xl1.jpg
Foto: Volkswagen

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY