vytisknout velikost písma Prvý exemplár Shelby GT350R bol vydražený za milión dolárov

Prvý exemplár Shelby GT350R bol vydražený za milión dolárov

Presne pred týždňom sa svetu prvýkrát ukázala ostrejšia ostrá verzia súčasného Fordu Mustang. Inak povedané Ford predstavil Shelby GT350 v ešte športovejšej variante R. Vôbec prvý exemplár tohto modelu potom zamieril do aukcie, kde bol tiež predaný.

Za Shelby GT350R Mustang s výrobným číslom 001 bol nakoniec zaplatený rovný milión dolárov. Celá suma potom zamierila na dobročinné účely. Podobný scenár už v minulosti prebehol napríklad aj s prvým exemplárom Corvette Stingray.

Len pripomeňme, že Shelby GT350R Mustang používa údajne najsilnejší atmosférický osemvalec, aký sme si kedy mohli od automobilky Ford zaobstarať. Na rozdiel od základného Shleby GT350 je "erko" ľahšie, a to aj vďaka štandardne dodávaným karbónovým diskom veľkosti devätnásť palcov. Okrem toho výbava zahŕňa rad aerodynamických vylepšení, upravený podvozok, vnútri športový volant a športové sedačky.

aukce_1.jpgaukce_2.jpgaukce_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY