vytisknout velikost písma Prvé SUV značky Seat je tu. Vyrábať ho bude Škoda [28x foto]

Prvé SUV značky Seat je tu. Vyrábať ho bude Škoda [28x foto]

Koncern Volkswagen konečne sňal plachtu z očakávaného konceptu SUV automobilky Seat. Volá sa 20V20 a to značí víziu automobilky na ďalších niekoľkých rokov. Sériový model by sa mal objaviť v roku 2016 a zaujímavé tiež je, že ho bude zrejme vyrábať automobilka Škoda v Česku, rovnako ako model Seat Toledo.

seat_2.JPGseat_3.JPGseat_4.JPG
Koncept SUV automobilky Seat predznamenáva smerovanie značky v nasledujúcich niekoľkých rokoch. Výroba by mala byť spustená v roku 2016

Seat 20V20 je vlastne prvé plnohodnotné SUV značky Seat. Seat na koncernovej tlačovej konferencii v predvečer ženevského autosalónu zatiaľ nešpecifikoval pohon nového modelu, ale snáď sa viac informácií dozvieme počas autosalónu. Vieme zatiaľ, že nový koncept SUV je "platforma konektivity", nech už si pod tým máme predstaviť čokoľvek.

Automobilka sa odkazuje na úspech modelu Leon, ktorým vraj bola odštartovaná nová kapitola značky. Vedenie o tom hovorí ako o "leonizácii" Seatu, takže ostatné modely vraj majú ponúkať rovnaký mix kvality, emócií a priaznivej ceny.

seat_5.JPGseat_6.JPGseat_7.JPGseat_8.JPGseat_9.JPGseat_1.JPGseta_suv_17.jpgseta_suv_18.jpgseta_suv_19.jpgseta_suv_04.jpgseta_suv_05.jpgseta_suv_06.jpgseta_suv_07.jpgseta_suv_08.jpgseta_suv_09.jpgseta_suv_10.jpgseta_suv_11.jpgseta_suv_12.jpgseta_suv_13.jpgseta_suv_14.jpgseta_suv_15.jpgseta_suv_01.jpgseta_suv_02.jpgseta_suv_03.jpgseta_suv_16.jpgseta_suv_20.jpgseta_suv_21.jpgseta_suv_22.jpgseta_suv_23.jpgseta_suv_24.jpgseta_suv_25.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY