vytisknout velikost písma Prvé preteky Formule E skončili nehodou v poslednej zákrute

Ak ste v sobotu dopoludnia nenašli na internete on-line prenos historicky prvých pretekov elektrických formúl, alebo ste nemali čas, potom verte, že sa v Pekingu diali aj zaujímavé veci. O najväčší rozruch sa postaral Nico Prost, ktorý v poslednej zákrute zostrelil Nicka Heidfelda, pričom výsledkom bola nebezpečne vyzerajúce nehoda.

Skoro by sa chcelo ale doplniť, že išlo o jediný naozaj dramatický moment pretekov. Úprimne som bol na elektrické formule z nejakého dôvodu zvedavý, ale výsledok bol tak trochu sklamaním. Jednoduchý mestský okruh zostavený zo šiestich pravouhlých zákrut a niekoľkých roviniek rozdelených šikanami, zvuk ako od zubárskej vŕtačky a hlavne neustále sledovanie akumulátorov. Nemohol som sa zbaviť dojmu, že sa naplno začalo pretekať až posledné dve kolá pred koncom, kedy Nick Heidfeld z druhého miesta doťahoval celý pretek vedúceho Nico Prosta.

Ich súboj skončil v poslednej zákrute, takže nakoniec prvé miesto "zostalo" pre Lucasa di Grassi a tím Audi Sport ABT. Druhý došiel Franck Montagny a tretí Sam Bird. Nico Prost nakoniec ešte v sobotu večer napísal na svoj ​​profil na Twitteri, že sa pozrel na video, z ktorého jasne spoznal, že za nehodu môže on, takže sa ospravedlňuje. Ďalšie preteky budú 22. novembra v Malajzii.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY