vytisknout velikost písma Prvé premiéry už večer: Živý prenos ponúkne koncern VW aj Mercedes

Prvé premiéry už večer: Živý prenos ponúkne koncern VW aj Mercedes

Ženevský autosalón začína už dnes večer, keď niektoré automobilky pozývajú novinárov na tlačovej konferencii, kde ukážu svoje novinky v predpremiére. A niektoré doprajú túto možnosť aj širokej verejnosti prostredníctvom živého internetového prenosu. Ak vás teda zaujíma koncern Volkswagen a automobilka Mercedes, potom máte o večernú zábavu postarané.

Koncernové večery Volkswagen sú už mnohoročnou tradíciou. Väčšinu automobilov, ktoré uvidíme dnes večer, už poznáme, ale takmer určite sa objaví aj nejaké prekvapenie podobne, ako sa to stalo napríklad vo Frankfurte, kedy sa predstavilo štvormiestne Porsche Mission E.

Prirodzene dôjde aj na Škodu Vision S, ale zaujímavý bude tento večer ešte z jedného pohľadu. Ženeva je prvý európsky autosalón, kam Volkswagen dorazí po afére Dieselgate. Tá odštartovala tesne po minuloročnom autosalóne vo Frankfurte. Uvidíme, čo predstavitelia tejto automobilky budú hovoriť.

V rámci koncernového večera uvidíme aj Seat Ateca, koncept malého crossoveru Volkswagen a dôjsť by mohlo tiež na Audi Q2, ktoré sme zatiaľ ešte nevideli. Priamy prenos sa začína o štvrť na deväť a sledovať ho môžete tu, prípadne video nájdete aj pod článkom.

O niečo skôr, presne povedané o pol ôsmej, odštartuje tlačová konferencia automobilky Mercedes, ktorú tiež môžete sledovať naživo. Hlavnou témou tohto prenosu bude Mercedes-Benz triedy C v prevedení kabriolet.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY