vytisknout velikost písma Prvá Škoda Fabia tretej generácie zišla z výrobnej linky

Prvá Škoda Fabia tretej generácie zišla z výrobnej linky

V Mladej Boleslavi dnes Škoda odštartovala výrobu tretej generácie modelu Fabia. Z modernizovanej výrobnej linky zišiel vôbec prvý exemplár, ktorý dostal farbu karosérie Race Blue. Nová Fabia má nadviazať na predajné úspechy svojich predchodcov. Prvá generácia sa dostala s predajmi na 1,8 milióna kusov, generácia druhá má na svojom konte približne 1,7 milióna exemplárov.

Mladoboleslavská linka prešla kvôli výrobe tretej generácie Škody Fabia rozsiahlou modernizáciou. Tá prebehla cez celozávodnú dovolenku, pričom sa na úpravách údajne podieľala rad expertov zo štyridsiatich firiem špecializovaných na výrobnú techniku ​​a technológie.

Hoci sme všetko ostatné o novej Škode Fabii už napísali, je tento moment zaujímavý ešte z jedného uhla pohľadu. Škoda s fotografiami novej Fabie veľmi šetrí, takže napriek skoršiemu nemalému počtu článkov na túto tému je stále k dispozícii len veľmi málo snímok. K príležitosti zahájenia výroby Škoda vydala opäť iba dva obrázky, tentoraz si už ale konečne môžeme Fabiu aspoň prezrieť v reálnom prostredí.

vyroba_fabia_1.jpgvyroba_fabia_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY