vytisknout velikost písma Prvá sezóna elektrických formúl sa blíži. Takto bude vyzerať pit stop

Prvá sezóna elektrických formúl sa blíži. Takto bude vyzerať pit stop

Už trinásteho septembra odštartuje v Pekingu seriál Formula E, teda preteky elektrických formúl. Jednotlivé tímy sa už usilovne pripravujú, jazdci naberajú skúsenosti s týmito novými strojmi. Ako asi viete, akumulátory nevystačia so svojou kapacitou na celý závod, takže zhruba v polovici bude musieť pilot zájsť do boxov.

Nelson Piquet pred pár hodinami zverejnil na svojom profile na Facebooku video, ako bude taký "elektrický" pit stop vyzerať. Áno, tušíte správne, jazdec len presadne do druhej formule a bude pokračovať ďalej.

Elektrická formula Spark-Renault SRT_01 E ponúkne výkon 197 kW (268 k) a maximálnu rýchlosť obmedzenú na 225 km/h. Hmotnosť týchto monopostov činí 800 kg.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY