vytisknout velikost písma Prvá sezóna elektrických formúl sa blíži. Takto bude vyzerať pit stop

Prvá sezóna elektrických formúl sa blíži. Takto bude vyzerať pit stop

Už trinásteho septembra odštartuje v Pekingu seriál Formula E, teda preteky elektrických formúl. Jednotlivé tímy sa už usilovne pripravujú, jazdci naberajú skúsenosti s týmito novými strojmi. Ako asi viete, akumulátory nevystačia so svojou kapacitou na celý závod, takže zhruba v polovici bude musieť pilot zájsť do boxov.

Nelson Piquet pred pár hodinami zverejnil na svojom profile na Facebooku video, ako bude taký "elektrický" pit stop vyzerať. Áno, tušíte správne, jazdec len presadne do druhej formule a bude pokračovať ďalej.

Elektrická formula Spark-Renault SRT_01 E ponúkne výkon 197 kW (268 k) a maximálnu rýchlosť obmedzenú na 225 km/h. Hmotnosť týchto monopostov činí 800 kg.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY