vytisknout velikost písma Prvá nová Mazda MX-5 dodaná do Ameriky bola predaná za 50 000 dolárov

Prvá nová Mazda MX-5 dodaná do Ameriky bola predaná za 50 000 dolárov

Začiatkom júla dorazila do Ameriky zásielka prvých exemplárov Mazdy MX-5 novej generácie. Prvých tisíc kusov bude zaradených do takzvanej Launch Edition a ten úplne prvý z týchto prvých exemplárov zamieril do dražby.

Výsledná cena, za ktorú bol automobil predaný, nie je práve malá.
Záujemca o prvú novú Mazdu MX-5 v Amerike nakoniec musel zaplatiť plných 50-tisíc dolárov. Všetky financie získané z tejto dražby venuje japonská automobilka na dobročinné účely.

Nová Mazda MX-5 čoskoro dorazí aj na slovenský trh, európsku premiéru si tento model odbil ešte len tento rok na festivale rýchlosti v Goodwoode. Pohon bude mať na starosť benzínová tisícpäťstovka Skyactiv (96 kW/131 k) alebo silnejší dvojliter s výkonom 118 kW (160 k). Nič výkonnejšieho od Mazdy údajne nedostaneme.

2015mx5port-Photo1.jpg2015mx5port-Photo3.jpg2015mx5port-Photo4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY