vytisknout velikost písma Prologue Allroad ukazuje budúcnosť poplastovaných Audi

Prologue Allroad ukazuje budúcnosť poplastovaných Audi

Čínsky autosalón sa stal dejiskom premiéry ďalšieho z konceptov radu Audi Prologue. Po kupé a kombi dorazil do Šanghaja novodobý Allroad. Ten okrem zaujímavého dizajnu zaujme predovšetkým svojou technikou. Ponúka totiž celkový výkon 540 kW (734 koní).

Audi Prologue všeobecne naznačuje to, ako bude vyzerať nastupujúca generácia modelu A6. Okrem novo koncipovaného dizajnu sa môžeme tešiť aj na prepracovaný interiér, ktorému dominuje hneď trojica dotykových displejov.

Za zmienku však určite stojí pohonné ústrojenstvo. Ide síce o hybrid, ale jeho základom je poctivý štvorlitrový zážihový osemvalec vybavený dvoma turbami, ktorému pomáha jeden elektromotor. Maximálny výkon 540 kW (734 k) dopĺňa krútiaci moment 900 Nm. Stovka prebehne za 3,5 s, spotreba sa má udržať pod hranicou troch litrov.

audi_prlogue_01.JPGaudi_prlogue_02.JPGaudi_prlogue_03.JPGaudi_prlogue_04.JPGaudi_prlogue_05.JPGaudi_prlogue_06.JPGaudi_prlogue_07.JPGaudi_prlogue_08.JPGaudi_prlogue_09.JPGaudi_prlogue_10.JPGaudi_prlogue_11.JPGaudi_prlogue_12.JPGaudi_prlogue_13.JPGaudi_prlogue_15.JPGaudi_prlogue_16.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY