vytisknout velikost písma Prologue Allroad ukazuje budúcnosť poplastovaných Audi

Prologue Allroad ukazuje budúcnosť poplastovaných Audi

Čínsky autosalón sa stal dejiskom premiéry ďalšieho z konceptov radu Audi Prologue. Po kupé a kombi dorazil do Šanghaja novodobý Allroad. Ten okrem zaujímavého dizajnu zaujme predovšetkým svojou technikou. Ponúka totiž celkový výkon 540 kW (734 koní).

Audi Prologue všeobecne naznačuje to, ako bude vyzerať nastupujúca generácia modelu A6. Okrem novo koncipovaného dizajnu sa môžeme tešiť aj na prepracovaný interiér, ktorému dominuje hneď trojica dotykových displejov.

Za zmienku však určite stojí pohonné ústrojenstvo. Ide síce o hybrid, ale jeho základom je poctivý štvorlitrový zážihový osemvalec vybavený dvoma turbami, ktorému pomáha jeden elektromotor. Maximálny výkon 540 kW (734 k) dopĺňa krútiaci moment 900 Nm. Stovka prebehne za 3,5 s, spotreba sa má udržať pod hranicou troch litrov.

audi_prlogue_01.JPGaudi_prlogue_02.JPGaudi_prlogue_03.JPGaudi_prlogue_04.JPGaudi_prlogue_05.JPGaudi_prlogue_06.JPGaudi_prlogue_07.JPGaudi_prlogue_08.JPGaudi_prlogue_09.JPGaudi_prlogue_10.JPGaudi_prlogue_11.JPGaudi_prlogue_12.JPGaudi_prlogue_13.JPGaudi_prlogue_15.JPGaudi_prlogue_16.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY