vytisknout velikost písma Program Porsche Exclusive je k dispozícii aj pre nový Macan

Program Porsche Exclusive je k dispozícii aj pre nový Macan

Nedávno Porsche predstavilo model 911 Turbo Cabriolet vyladený podľa nôt programu Exclusive. Dnes sa k tejto téme vraciame znova, pretože automobilka zaradila do rovnakého programu aj svoj najaktuálnejší prírastok - model Macan. Ten si môžeme prezrieť na prvých oficiálnych fotkách.

Princíp je úplne rovnaký. Zákazníkovi automobilka ponúkne za patričný finančný obnos možnosť vyladiť si konkrétny exemplár tak, aby sa z neho stal v podstate originál. Príklad na fotkách dostal farbu karosérie Sapphire Blue Metallic, všimnúť si môžeme tiež tmavých svetlometov alebo iných spätných zrkadiel. Vozidlo stojí na diskoch Sport Classic veľkosti 21 palcov. Dizajn podtrhuje športový výfuk s čiernymi koncovkami. Okrem vzhľadu vylepší táto položka aj zvukový prejav.

Interiér ponúka kompletné čalúnenie čiernou kožou, sem tam sa objavujú karbónové lišty, niektoré plochy sú lakované vo farbe karosérie. Pridať si môžete aj logo Macan na lakťovú opierku a tak ďalej.

Porsche Macan sa zatiaľ ponúka vo verziách S, Turbo a S Diesel. Za Turbo zaplatíte minimálne 81 tisíc eur, za zvyšné dve varianty si Porsche účtuje zhodne 59 500 eur. Macan sme si už vyskúšali, takže sa v blízkej budúcnosti môžete tešiť na test.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY