vytisknout velikost písma Program Porsche Exclusive je k dispozícii aj pre nový Macan

Program Porsche Exclusive je k dispozícii aj pre nový Macan

Nedávno Porsche predstavilo model 911 Turbo Cabriolet vyladený podľa nôt programu Exclusive. Dnes sa k tejto téme vraciame znova, pretože automobilka zaradila do rovnakého programu aj svoj najaktuálnejší prírastok - model Macan. Ten si môžeme prezrieť na prvých oficiálnych fotkách.

Princíp je úplne rovnaký. Zákazníkovi automobilka ponúkne za patričný finančný obnos možnosť vyladiť si konkrétny exemplár tak, aby sa z neho stal v podstate originál. Príklad na fotkách dostal farbu karosérie Sapphire Blue Metallic, všimnúť si môžeme tiež tmavých svetlometov alebo iných spätných zrkadiel. Vozidlo stojí na diskoch Sport Classic veľkosti 21 palcov. Dizajn podtrhuje športový výfuk s čiernymi koncovkami. Okrem vzhľadu vylepší táto položka aj zvukový prejav.

Interiér ponúka kompletné čalúnenie čiernou kožou, sem tam sa objavujú karbónové lišty, niektoré plochy sú lakované vo farbe karosérie. Pridať si môžete aj logo Macan na lakťovú opierku a tak ďalej.

Porsche Macan sa zatiaľ ponúka vo verziách S, Turbo a S Diesel. Za Turbo zaplatíte minimálne 81 tisíc eur, za zvyšné dve varianty si Porsche účtuje zhodne 59 500 eur. Macan sme si už vyskúšali, takže sa v blízkej budúcnosti môžete tešiť na test.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY