vytisknout velikost písma Program Porsche Exclusive je k dispozícii aj pre nový Macan

Program Porsche Exclusive je k dispozícii aj pre nový Macan

Nedávno Porsche predstavilo model 911 Turbo Cabriolet vyladený podľa nôt programu Exclusive. Dnes sa k tejto téme vraciame znova, pretože automobilka zaradila do rovnakého programu aj svoj najaktuálnejší prírastok - model Macan. Ten si môžeme prezrieť na prvých oficiálnych fotkách.

Princíp je úplne rovnaký. Zákazníkovi automobilka ponúkne za patričný finančný obnos možnosť vyladiť si konkrétny exemplár tak, aby sa z neho stal v podstate originál. Príklad na fotkách dostal farbu karosérie Sapphire Blue Metallic, všimnúť si môžeme tiež tmavých svetlometov alebo iných spätných zrkadiel. Vozidlo stojí na diskoch Sport Classic veľkosti 21 palcov. Dizajn podtrhuje športový výfuk s čiernymi koncovkami. Okrem vzhľadu vylepší táto položka aj zvukový prejav.

Interiér ponúka kompletné čalúnenie čiernou kožou, sem tam sa objavujú karbónové lišty, niektoré plochy sú lakované vo farbe karosérie. Pridať si môžete aj logo Macan na lakťovú opierku a tak ďalej.

Porsche Macan sa zatiaľ ponúka vo verziách S, Turbo a S Diesel. Za Turbo zaplatíte minimálne 81 tisíc eur, za zvyšné dve varianty si Porsche účtuje zhodne 59 500 eur. Macan sme si už vyskúšali, takže sa v blízkej budúcnosti môžete tešiť na test.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY