vytisknout velikost písma Produkčná Toyota C-HR sa ukáže v Ženeve ako súper Nissanu Juke

Produkčná Toyota C-HR sa ukáže v Ženeve ako súper Nissanu Juke
Zoznam kapitol
  1. Toyota C-HR
  2. Fotogaléria: Toyota C-HR

Na autosalóne v Paríži pred viac ako rokom sa predstavila Toyota C-HR ako koncept chystaného kompaktného crossoveru. Na jar 2016 uvidíme už produkčnú verziu, ktorá sa predstaví verejnosti na autosalóne v Ženeve. Cieľ je jasný, zobrať zákazníkov veľmi úspešnému Nissanu Juke.

chr toyota (10).jpgchr toyota (13).jpgchr toyota (2).jpgNa jar na autosalóne v Ženeve uvidíme produkčnú verziu crossoveru Toyota C-HR. Mieri proti Nissanu Juke a dostane aj hybridný pohon z Priusu

Toyota C-HR stojí na novej platforme, ktorá umožňuje stavbu hybridného vozidla a znižuje ťažisko. Koncept mal pod kapotou upravené hybridné pohonné ústrojenstvo z Toyoty Prius, ale sériový exemplár určite ponúkne aj konvenčný motor - predovšetkým kvôli cene.

Vedľa zamýšľaného produkčného crossoveru ale koncept C-HR ukazuje aj na budúce smerovanie dizajnu značky Toyota. Pokiaľ ide o techniku, variabilná platforma TNGA má usporiť náklady na vývoj ďalších modelov. Toyota sľubuje tiež väčší dôraz na samotné riadenie a lepší pocit z jazdy.

Trh malých SUV a crossoverov letí v Európe raketovo nahor. V prvom polroku 2015 vzrástol predaj medzi malými SUV o masívnych päťdesiat percent v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2014. Automobilka, ktorá nebude mať v tomto segmente zástupcu, prichádza o veľa.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY