vytisknout velikost písma Produkčná Toyota C-HR sa ukáže v Ženeve ako súper Nissanu Juke

Produkčná Toyota C-HR sa ukáže v Ženeve ako súper Nissanu Juke
Zoznam kapitol
  1. Toyota C-HR
  2. Fotogaléria: Toyota C-HR

Na autosalóne v Paríži pred viac ako rokom sa predstavila Toyota C-HR ako koncept chystaného kompaktného crossoveru. Na jar 2016 uvidíme už produkčnú verziu, ktorá sa predstaví verejnosti na autosalóne v Ženeve. Cieľ je jasný, zobrať zákazníkov veľmi úspešnému Nissanu Juke.

chr toyota (10).jpgchr toyota (13).jpgchr toyota (2).jpgNa jar na autosalóne v Ženeve uvidíme produkčnú verziu crossoveru Toyota C-HR. Mieri proti Nissanu Juke a dostane aj hybridný pohon z Priusu

Toyota C-HR stojí na novej platforme, ktorá umožňuje stavbu hybridného vozidla a znižuje ťažisko. Koncept mal pod kapotou upravené hybridné pohonné ústrojenstvo z Toyoty Prius, ale sériový exemplár určite ponúkne aj konvenčný motor - predovšetkým kvôli cene.

Vedľa zamýšľaného produkčného crossoveru ale koncept C-HR ukazuje aj na budúce smerovanie dizajnu značky Toyota. Pokiaľ ide o techniku, variabilná platforma TNGA má usporiť náklady na vývoj ďalších modelov. Toyota sľubuje tiež väčší dôraz na samotné riadenie a lepší pocit z jazdy.

Trh malých SUV a crossoverov letí v Európe raketovo nahor. V prvom polroku 2015 vzrástol predaj medzi malými SUV o masívnych päťdesiat percent v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2014. Automobilka, ktorá nebude mať v tomto segmente zástupcu, prichádza o veľa.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY