vytisknout velikost písma Príplatok za Maybach? Iba ľahko cez 23 tisíc eur

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Výbava je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet.
Príplatok za Maybach? Iba ľahko cez 23 tisíc eur

Merdcedes-Benz zverejnil cenník luxusného prevedenia limuzíny triedy S, ktoré nesie meno Mercedes-Maybach. Zatiaľ čo v minulosti sa Maybach hral na konkurenciu Rolls-Royce (a veľmi to nefungovalo), dnes je to skôr stupeň výbavy. Výsostné postavenie tak zostane len dlhej limuzíne Maybach-Pullman.

Cenník ukazuje, že za model Mercedes-Maybach sa pripláca nad rámec predĺženej triedy S niečo málo cez 23 tisíc eur. Prvý model Mercedes-Maybach S 500 totiž vyjde "len" na 130 tisíc eur vrátane dane. Oproti základnému Mercedesu S 500 L s rázvorom 3165 mm predstavuje dodatočný poplatok 23 tisíc eur.

maybach (1).jpgmaybach (2).jpgmaybach (3).jpgMercedes-Maybach pridáva k rázvoru predĺženej triedy S ďalších 200 mm a na mieste vzadu je to cítiť. Napriek tomu sa za luxusné položky výbavy, ako sú ventilované sedadlá, zábavný systém či podvozok Magic Body Control, draho pripláca

Mercedes-Maybach má rázvor predĺžený o ďalších 200 mm. Verzia S 500 4Matic stojí 135 tisíc eur a vrcholný dvanásťvalec stále rozumných 183 tisíc eur. To je proti cenám minulého Maybachu, ktoré sa pohybovali od 300 do 440 tisíc eur, skutočná úľava. Dvanásťvalcový Maybach je dokonca o 44 tisíc eur lacnejší ako model Mercedes-AMG S 65 L.

Výbava Maybach je síce bohatá, ale za veľa položiek sa musí priplácať. Napríklad za 20" kolesá zaplatíte pokojne aj 4 500 eur (štandardne má Maybach devätnástky) a automobilka bude chcieť v osemvalcoch aj príplatok za komfortné ortopedické sedadlá s masážou. Pripláca sa aj za komfortné sedadlá vzadu alebo zábavný systém pre zadných cestujúcich.

V osemvalcovom Maybachu si priplatíte aj za ventilované sedačky. Podvozok Magic Body Control, ktorý číta vozovku pred autom a vie sa pripraviť na diery alebo priečne prahy, je v osemvalcovom Maybachu s pohonom zadných kolies takisto za príplatok (5 tisíc eur) a štvorkolka ho nedostane vôbec.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY