vytisknout velikost písma Príplatok za Maybach? Iba ľahko cez 23 tisíc eur

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Výbava je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet.
Príplatok za Maybach? Iba ľahko cez 23 tisíc eur

Merdcedes-Benz zverejnil cenník luxusného prevedenia limuzíny triedy S, ktoré nesie meno Mercedes-Maybach. Zatiaľ čo v minulosti sa Maybach hral na konkurenciu Rolls-Royce (a veľmi to nefungovalo), dnes je to skôr stupeň výbavy. Výsostné postavenie tak zostane len dlhej limuzíne Maybach-Pullman.

Cenník ukazuje, že za model Mercedes-Maybach sa pripláca nad rámec predĺženej triedy S niečo málo cez 23 tisíc eur. Prvý model Mercedes-Maybach S 500 totiž vyjde "len" na 130 tisíc eur vrátane dane. Oproti základnému Mercedesu S 500 L s rázvorom 3165 mm predstavuje dodatočný poplatok 23 tisíc eur.

maybach (1).jpgmaybach (2).jpgmaybach (3).jpgMercedes-Maybach pridáva k rázvoru predĺženej triedy S ďalších 200 mm a na mieste vzadu je to cítiť. Napriek tomu sa za luxusné položky výbavy, ako sú ventilované sedadlá, zábavný systém či podvozok Magic Body Control, draho pripláca

Mercedes-Maybach má rázvor predĺžený o ďalších 200 mm. Verzia S 500 4Matic stojí 135 tisíc eur a vrcholný dvanásťvalec stále rozumných 183 tisíc eur. To je proti cenám minulého Maybachu, ktoré sa pohybovali od 300 do 440 tisíc eur, skutočná úľava. Dvanásťvalcový Maybach je dokonca o 44 tisíc eur lacnejší ako model Mercedes-AMG S 65 L.

Výbava Maybach je síce bohatá, ale za veľa položiek sa musí priplácať. Napríklad za 20" kolesá zaplatíte pokojne aj 4 500 eur (štandardne má Maybach devätnástky) a automobilka bude chcieť v osemvalcoch aj príplatok za komfortné ortopedické sedadlá s masážou. Pripláca sa aj za komfortné sedadlá vzadu alebo zábavný systém pre zadných cestujúcich.

V osemvalcovom Maybachu si priplatíte aj za ventilované sedačky. Podvozok Magic Body Control, ktorý číta vozovku pred autom a vie sa pripraviť na diery alebo priečne prahy, je v osemvalcovom Maybachu s pohonom zadných kolies takisto za príplatok (5 tisíc eur) a štvorkolka ho nedostane vôbec.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY