vytisknout velikost písma Príplatky u Pagani Huayra: Karbónová karoséria v cene Mercedesu S 500

Nový model talianskeho malovýrobcu ponúka na želanie unikátnu výbavu za unikátne ceny. Napríklad karbónové brzdy má už ale v základe.
Príplatky u Pagani Huayra: Karbónová karoséria v cene Mercedesu S 500

Prednedávnom sme vás informovali o tom, že (aspoň v Británii) za príplatkovú výbavu míňajú najviac zákazníci Porsche. Tie vôbec najdrahšie a najluxusnejšie značky ale v prehľade vôbec nefigurovali. Napríklad Pagani, firma v Taliansku usadeného argentiského konštruktéra Horacea Paganiho by iste mala nádej na pekné umiestnenie.

Web TheSuperCarKids.com zverejnil cenník Pagani Huayra, ktorý na webe samotnej automobilky nenájdete. Poznáte to: Keď sa musíte pýtať na cenu, nemôžete si ho dovoliť... A je to pozoruhodné čítanie.

Huayra v základnej výbave ponúka okrem iného karbónové brzdy, titánový výfuk alebo prémiové hi-fi vrátane navigácie a Bluetooth. A samozrejme preplňovaný dvanásťvalec AMG s výkonom 700 koní. Za to všetko si Pagani povie o 1 056 000 eur bez DPH. Kde sú tie časy, kedy bolo Bugatti Veyron za milión eur bezprecedentne drahé...

Len lakomec by si ale kúpil model Huayra v základnom prevedení. Parkovanie iste uľahčí zadná kamera za 4900 € a vonkajšiemu vzhľadu prospejú kolesá Zonda R so zákazkovo lakovanými brzdovými strmeňmi. Dohromady to vychádza 9400 €.

Prémiový kožený interiér Pagani Signature vyjde na 7900 €, sada siedmich špeciálnych batožín na 14 950 €. To sú ale stále len drobné na zahriatie šekovej knižky. Trebárs na dvojfarebné lakovanie karosérie musíte mať v prasiatku našetrených 59 500 €.

Vôbec najdrahšou položkou z príplatkovej výbavy Pagani Huayra je celokarbonová karoséria za 112 500 €, čo zhodou okolností takmer presne zodpovedá cene celého Mercedesu S 500 4Matic.

Pre istotu dodávame, že všetky tu uvedené ceny sú bez DPH a miestnych daní.

Napriek sumám, z ktorých sa možno nejednému čitateľovi zatočí hlava, nebude mať Pagani o odbyt modelu Huayra núdzu. Nízky počet vyrábaných kusov a šikovná práca s vybranými svetovými médiami sa postarajú o to, že záujemcov o pojazdný klenot z jeho dielne bude vždy dostatok.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY