vytisknout velikost písma Priemerný majiteľ Bugatti Veyron má jachtu, tri lietadlá a 84 áut

Priemerný majiteľ Bugatti Veyron má jachtu, tri lietadlá a 84 áut

Posudzovať cenu a predovšetkým prevádzkové náklady superšportu Bugatti Veyron pohľadom priemerného jedinca jednoducho nemožno. Aj tí majetnejší z nás sa sotva zmôžu na dve tri autá, aby sa mala rodina ako dostať do práce a prípadne do školy.

Fakt, že priemerný majiteľ Bugatti Veyron vlastní 84 iných áut, aspoň tri lietadlá a jednu jachtu, vychádza z prieskumu samotnej automobilky, ktorého dáta poskytol magazínu Bloomberg priamo šéf Bugatti Wolfgang Duerheimer. Ten sa vrátil po dvoch rokoch do funkcie ako výkonný riaditeľ Bentley a prezident Bugatti.

Podľa jeho informácií sú klientely oboch luxusných značiek patriacich do koncernu VW úplne rozdielne. Napríklad priemerný majiteľ Bentley musí byť v porovnaní s priemerným majiteľom Bugatti vyložene živoriaci chudák balansujúci na hranici životného minima, keď vlastní len osem automobilov.

Len pripomenieme, že Bugatti už predá len dvadsať posledných Veyronov tejto generácie (každý za 1,5 milióna eur) a potom sa bude čakať na nástupcu. Automobilka údajne testuje tri rôzne koncepcie, z ktorých by mohol vzísť novodobý Veyron. Celkom istý je hybridný pohon.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY