vytisknout velikost písma Priemerný majiteľ Bugatti Veyron má jachtu, tri lietadlá a 84 áut

Priemerný majiteľ Bugatti Veyron má jachtu, tri lietadlá a 84 áut

Posudzovať cenu a predovšetkým prevádzkové náklady superšportu Bugatti Veyron pohľadom priemerného jedinca jednoducho nemožno. Aj tí majetnejší z nás sa sotva zmôžu na dve tri autá, aby sa mala rodina ako dostať do práce a prípadne do školy.

Fakt, že priemerný majiteľ Bugatti Veyron vlastní 84 iných áut, aspoň tri lietadlá a jednu jachtu, vychádza z prieskumu samotnej automobilky, ktorého dáta poskytol magazínu Bloomberg priamo šéf Bugatti Wolfgang Duerheimer. Ten sa vrátil po dvoch rokoch do funkcie ako výkonný riaditeľ Bentley a prezident Bugatti.

Podľa jeho informácií sú klientely oboch luxusných značiek patriacich do koncernu VW úplne rozdielne. Napríklad priemerný majiteľ Bentley musí byť v porovnaní s priemerným majiteľom Bugatti vyložene živoriaci chudák balansujúci na hranici životného minima, keď vlastní len osem automobilov.

Len pripomenieme, že Bugatti už predá len dvadsať posledných Veyronov tejto generácie (každý za 1,5 milióna eur) a potom sa bude čakať na nástupcu. Automobilka údajne testuje tri rôzne koncepcie, z ktorých by mohol vzísť novodobý Veyron. Celkom istý je hybridný pohon.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY