vytisknout velikost písma Príbeh Bugatti Veyron definitívne končí. Výrobu uzatvára La Finale

Príbeh Bugatti Veyron definitívne končí. Výrobu uzatvára La Finale

Bugatti Veyron naozaj nepredstavuje žiadnu novinku, nakoniec toto auto sa vyrába už skoro desať rokov. Napriek tomu je jeho ženevské predstavenie veľmi zaujímavé. Bugatti totiž ukázalo úplne posledný exemplár s poradovým číslom 450, ktorý celý príbeh modelu Veyron uzavrie. Volá sa La Finale.

Auto používa klasicky osemlitrový šestnásťvalec disponujúci výkonom 882 kW (1200 k) a krútiacim momentom 1500 Nm. Na stovke je tento superšport za 2,6 s a maximálne sa rozbehne na viac ako 400 km/h.

Záverečný exemplár dostal červeno-čiernu karosériu podobne, ako tomu bolo u vôbec prvého vyrobeného kusu. Červenú nájdeme aj v interiéri, kde je kombinovaná so svetlo béžovou. Vystavené auto samozrejme už pozná svojho majiteľa. Môžete hádať zhruba raz, odkiaľ pochádza. Áno, je to Blízky východ.

Bugatti zároveň na tlačovej konferencii sľúbilo, že sa už môžeme tešiť na nástupcu, ktorý bude ešte lepší.

Untitled 3.jpgUntitled 4.jpgUntitled 7.jpgUntitled 9.jpgUntitled 6.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY