vytisknout velikost písma Príbeh Bugatti Veyron definitívne končí. Výrobu uzatvára La Finale

Príbeh Bugatti Veyron definitívne končí. Výrobu uzatvára La Finale

Bugatti Veyron naozaj nepredstavuje žiadnu novinku, nakoniec toto auto sa vyrába už skoro desať rokov. Napriek tomu je jeho ženevské predstavenie veľmi zaujímavé. Bugatti totiž ukázalo úplne posledný exemplár s poradovým číslom 450, ktorý celý príbeh modelu Veyron uzavrie. Volá sa La Finale.

Auto používa klasicky osemlitrový šestnásťvalec disponujúci výkonom 882 kW (1200 k) a krútiacim momentom 1500 Nm. Na stovke je tento superšport za 2,6 s a maximálne sa rozbehne na viac ako 400 km/h.

Záverečný exemplár dostal červeno-čiernu karosériu podobne, ako tomu bolo u vôbec prvého vyrobeného kusu. Červenú nájdeme aj v interiéri, kde je kombinovaná so svetlo béžovou. Vystavené auto samozrejme už pozná svojho majiteľa. Môžete hádať zhruba raz, odkiaľ pochádza. Áno, je to Blízky východ.

Bugatti zároveň na tlačovej konferencii sľúbilo, že sa už môžeme tešiť na nástupcu, ktorý bude ešte lepší.

Untitled 3.jpgUntitled 4.jpgUntitled 7.jpgUntitled 9.jpgUntitled 6.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY