vytisknout velikost písma Príbeh Bugatti Veyron definitívne končí. Výrobu uzatvára La Finale

Príbeh Bugatti Veyron definitívne končí. Výrobu uzatvára La Finale

Bugatti Veyron naozaj nepredstavuje žiadnu novinku, nakoniec toto auto sa vyrába už skoro desať rokov. Napriek tomu je jeho ženevské predstavenie veľmi zaujímavé. Bugatti totiž ukázalo úplne posledný exemplár s poradovým číslom 450, ktorý celý príbeh modelu Veyron uzavrie. Volá sa La Finale.

Auto používa klasicky osemlitrový šestnásťvalec disponujúci výkonom 882 kW (1200 k) a krútiacim momentom 1500 Nm. Na stovke je tento superšport za 2,6 s a maximálne sa rozbehne na viac ako 400 km/h.

Záverečný exemplár dostal červeno-čiernu karosériu podobne, ako tomu bolo u vôbec prvého vyrobeného kusu. Červenú nájdeme aj v interiéri, kde je kombinovaná so svetlo béžovou. Vystavené auto samozrejme už pozná svojho majiteľa. Môžete hádať zhruba raz, odkiaľ pochádza. Áno, je to Blízky východ.

Bugatti zároveň na tlačovej konferencii sľúbilo, že sa už môžeme tešiť na nástupcu, ktorý bude ešte lepší.

Untitled 3.jpgUntitled 4.jpgUntitled 7.jpgUntitled 9.jpgUntitled 6.jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY