vytisknout velikost písma Pri „terénnej“ ix20 Hyundai nekončí. Na trh přichází i10 Sport

Pri „terénnej“ ix20 Hyundai nekončí. Na trh přichází i10 Sport

Hyundai predstavuje ďalšiu edíciu pre svoj ​​model. Po "terénnej" variante ix20, ktorá bola oficiálne uvedená na slovenský trh včera, prichádza športové prevedenie malej i10. Bohužiaľ sa táto novinka bude zatiaľ predávať iba v Nemecku. Ale kto vie, možno sa časom dostane aj k nám.

Hyundai i10 Sport dostal prahové nástavce, polepy karosérie, upravený predný nárazník, sedemnásťpalcové kolesá a dokonca aj o dva centimetre nižší podvozok.

Motora sa ale žiadne úpravy netýkajú. Pod kapotou je štandardný štvorvalec s objemom 1,2 l, ktorý vyprodukuje 64 kW (87 k) a 120 Nm. Hyundai i10 Sport zvládne stovku za 12,3 s a maximálne sa rozbehne na 175 km/h. Cena začína na sume 13 990 eur.

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY