vytisknout velikost písma Pri Ferrari FXX K to nekončí. O pár rokov sa dočkáme ostrejšej verzie

Pri Ferrari FXX K to nekončí. O pár rokov sa dočkáme ostrejšej verzie

Ferrari FXX K je ostrejší súrodenec civilného LaFerrari. Ponúka celkovo 772 kW (1050 k) a krútiaci moment za hranicou 900 Nm. Auto je orientované na pretekárske trate viac než väčšina iných špeciálov. Lenže vo Ferrari si údajne myslia, že aj toto ostré auto potrebuje ešte trochu pribrúsiť. O pár rokov by sme sa tak mohli dočkať ešte divokejšej verzie Evoluzione.

V rozhovore pre Autocar to povedal Marc Gené, ktorý pracuje vo Ferrari ako testovací jazdec. Doslova uviedol, že by ho príchod takého auta vôbec neprekvapil, no v horizonte dvoch rokov sa tak určite nestane. A určite tiež nemáme očakávať navyšovanie výkonu.

Automobilka sa zameria na znižovanie hmotnosti, spotrebu, podvozok a aerodynamiku. Cena potom bude zrejme dosť vysoká. Ferrari FXX K vyšlo každého záujemcu na zhruba 2 milióny eur. Dohromady talianska značka vyrobila 32 kusov, pričom všetky bolo okamžite predané.

Zdroj: Autocar

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY