vytisknout velikost písma Prezrite si trojdverovú Toyotu Aygo. Začína na sume 7 990 eur

Prezrite si trojdverovú Toyotu Aygo. Začína na sume 7 990 eur

Novú Toyotu Aygo sme si predstavili už niekoľkokrát, automobilka však všade prezentovala iba päťdverové prevedenie. Obrázky základnej verzie sú už ale tiež k dispozícii, takže ak niekoho trojdverová Aygo zaujíma, nech si prejde našou decentnou fotogalériou.

Všetko ostatné už poznáme z predchádzajúcej doby. Ceny nájdeme v cenníku platnom od prvého júla. Oproti päťdverovej verzii je tá trojdverová lacnejšia o štyristo eur. Najdostupnejšie Aygo tak kúpite za 7 990 eur, pričom ide o uvádzaciu akciovú cenu, ktorá by mala vydržať do konca tohto roka.

Toyota Aygo dorazila do slovenských showroomov presne 23. júna. Auto ako také vychádza z generácie predchádzajúcej. Rázvor zostal zachovaný, dĺžka narástla o 25 mm, karoséria je nižšia o päť milimetrov. Toyota taktiež výrazne rozšírila možnosti individualizácie. V súčasnosti mieria prvé objednané exempláre k prvým zákazníkom.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY