vytisknout velikost písma Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Suzuki Vitara je terénna klasika. Novinka vychádza z konceptu iv-4, ktorý sme si mohli prezrieť pred rokom v Paríži, a tvári sa skôr ako klasické SUV než ako tereňák. No schopnosti mimo asfalt by mali zostať zachované. Je tu samozrejme zase pohon všetkých kolies a aj nájazdové uhly vpredu a vzadu vyzerajú schopne.

V prípade modelu Vitara zmizne označenie Grand a nebude ani trojdverový model. Nové auto sa má jednoducho viac priblížit konkurencii a snáď tým zláka aj väčšiu časť zákazníkov, ktorí nechcú drsný offroad, ale SUV, ktoré je ovládateľné a pohodlné predovšetkým na ceste a trochu schopné na poľnej ceste k chate alebo na horách.

Nový je aj systém pohonu všetkých kolies, ktorý Suzuki označuje ako AllGrip a ktorý má pôvod v SX4 S-Cross. V základe bude výkon nových efektívnejších motorov posielať na predné kolesá a v prípade potreby sa bude pripájať zadná náprava.

Presné technické špecifikácie európskeho modelu ale ešte neoklame, tlačová konferencia prebehne až poobede, ale počítajte s dieselom plniacim normu Euro 6 a nejakým základným benzínovým motorom.

vitara_1.JPGvitara_2.JPGvitara_3.JPGvitara_4.JPGvitara_5.JPGvitara_6.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY