vytisknout velikost písma Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Suzuki Vitara je terénna klasika. Novinka vychádza z konceptu iv-4, ktorý sme si mohli prezrieť pred rokom v Paríži, a tvári sa skôr ako klasické SUV než ako tereňák. No schopnosti mimo asfalt by mali zostať zachované. Je tu samozrejme zase pohon všetkých kolies a aj nájazdové uhly vpredu a vzadu vyzerajú schopne.

V prípade modelu Vitara zmizne označenie Grand a nebude ani trojdverový model. Nové auto sa má jednoducho viac priblížit konkurencii a snáď tým zláka aj väčšiu časť zákazníkov, ktorí nechcú drsný offroad, ale SUV, ktoré je ovládateľné a pohodlné predovšetkým na ceste a trochu schopné na poľnej ceste k chate alebo na horách.

Nový je aj systém pohonu všetkých kolies, ktorý Suzuki označuje ako AllGrip a ktorý má pôvod v SX4 S-Cross. V základe bude výkon nových efektívnejších motorov posielať na predné kolesá a v prípade potreby sa bude pripájať zadná náprava.

Presné technické špecifikácie európskeho modelu ale ešte neoklame, tlačová konferencia prebehne až poobede, ale počítajte s dieselom plniacim normu Euro 6 a nejakým základným benzínovým motorom.

vitara_1.JPGvitara_2.JPGvitara_3.JPGvitara_4.JPGvitara_5.JPGvitara_6.JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY