vytisknout velikost písma Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Suzuki Vitara je terénna klasika. Novinka vychádza z konceptu iv-4, ktorý sme si mohli prezrieť pred rokom v Paríži, a tvári sa skôr ako klasické SUV než ako tereňák. No schopnosti mimo asfalt by mali zostať zachované. Je tu samozrejme zase pohon všetkých kolies a aj nájazdové uhly vpredu a vzadu vyzerajú schopne.

V prípade modelu Vitara zmizne označenie Grand a nebude ani trojdverový model. Nové auto sa má jednoducho viac priblížit konkurencii a snáď tým zláka aj väčšiu časť zákazníkov, ktorí nechcú drsný offroad, ale SUV, ktoré je ovládateľné a pohodlné predovšetkým na ceste a trochu schopné na poľnej ceste k chate alebo na horách.

Nový je aj systém pohonu všetkých kolies, ktorý Suzuki označuje ako AllGrip a ktorý má pôvod v SX4 S-Cross. V základe bude výkon nových efektívnejších motorov posielať na predné kolesá a v prípade potreby sa bude pripájať zadná náprava.

Presné technické špecifikácie európskeho modelu ale ešte neoklame, tlačová konferencia prebehne až poobede, ale počítajte s dieselom plniacim normu Euro 6 a nejakým základným benzínovým motorom.

vitara_1.JPGvitara_2.JPGvitara_3.JPGvitara_4.JPGvitara_5.JPGvitara_6.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY