vytisknout velikost písma Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Prezrite si novú generáciu Suzuki Vitara na živých fotkách

Suzuki Vitara je terénna klasika. Novinka vychádza z konceptu iv-4, ktorý sme si mohli prezrieť pred rokom v Paríži, a tvári sa skôr ako klasické SUV než ako tereňák. No schopnosti mimo asfalt by mali zostať zachované. Je tu samozrejme zase pohon všetkých kolies a aj nájazdové uhly vpredu a vzadu vyzerajú schopne.

V prípade modelu Vitara zmizne označenie Grand a nebude ani trojdverový model. Nové auto sa má jednoducho viac priblížit konkurencii a snáď tým zláka aj väčšiu časť zákazníkov, ktorí nechcú drsný offroad, ale SUV, ktoré je ovládateľné a pohodlné predovšetkým na ceste a trochu schopné na poľnej ceste k chate alebo na horách.

Nový je aj systém pohonu všetkých kolies, ktorý Suzuki označuje ako AllGrip a ktorý má pôvod v SX4 S-Cross. V základe bude výkon nových efektívnejších motorov posielať na predné kolesá a v prípade potreby sa bude pripájať zadná náprava.

Presné technické špecifikácie európskeho modelu ale ešte neoklame, tlačová konferencia prebehne až poobede, ale počítajte s dieselom plniacim normu Euro 6 a nejakým základným benzínovým motorom.

vitara_1.JPGvitara_2.JPGvitara_3.JPGvitara_4.JPGvitara_5.JPGvitara_6.JPG

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY