vytisknout velikost písma Prezrite si Mercedes-AMG GT v úprave pre nemeckú políciu

Prezrite si Mercedes-AMG GT v úprave pre nemeckú políciu

Polícia v Dubaji už má kdejaký superšport (to mimochodom dobre ukázala aj posledná Gymkhana), teraz to vyzerá, že by sa podobným smerom mohla vydať aj nemecká polícia. Teda aspoň to naznačovali fotografie, ktoré vypustila do éteru športová divízia automobilky Mercedes.

Divízia AMG zverejnila na svojom Facebooku sériu fotiek ukazujúcich AMG GT s majákmi a policajným polepmi. Príspevok bol doplnený o text "Keby mala nemecká polícia iba jedno želanie, pravdepodobne by to bol Mercedes-AMG GT S". Reakcie na seba nenechali dlho čakať.

Okrem nadšeného prijatia od fanúšikov automobilky, ktorí sa chcú hromadne stať nemeckými policajtmi, sa tiež našli kritici poukazujúci na zbytočné vyhadzovanie peňazí daňových poplatníkov.

Asi tušíte, ako to celé bude. Nemecká polícia žiadny nákup AMG GT S neplánuje, ide len o nástroj, akým na seba upútala divízia AMG pozornosť. Hovorca nemeckej polície to potvrdil nemeckému StN.de (Stuttgarter Nachrichten) slovami "Bohužiaľ, je to kačica".

Avšak podobné vozidlo pohybujúce sa po Stuttgarte by určite bolo dobrou atrakciou nielen pre turistov.

amg_1.jpgamg_4.jpgamg_2.jpgamg_3.jpgamg_5.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY