vytisknout velikost písma Premenuje sa koncern Volkswagen na Auto Union?

Premenuje sa koncern Volkswagen na Auto Union?

História mena Auto Union spadá do tridsiatych rokov dvadsiateho storočia, kedy sa štyri nemecké automobilky Audi, DKW, Horch a Wanderer spojili (odtiaľ tiež pochádza legendárne logo štyroch kruhov), aby mohli počas hospodárskej krízy konkurovať Mercedesu.

Volkswagen vraj zvažuje oživenie tohto mena, aby pomohol odlíšiť koncernové aktivity od mena značky Volkswagen. To vraj má zostať naďalej vyhradené len pre divíziu starajúcu sa o výrobu automobilov. Všetky obchodné aktivity, ako napríklad nákupy automobiliek, by mal zaobstarávať práve koncern pomenovaný Auto Union.

Nič nie je oficiálne, jedná sa zatiaľ len o zákulisné reči, s ktorými prišiel austrálsky magazín goauto.com.au. Predstavitelia Volkswagenu nechcú špekuláciu komentovať, ale poznáte to. Raz sa niečo povie... Navyše má Volkswagen na značku Auto Union práva, ale od roku 1964 už ju nepoužíva.

Čo sa aktivít koncernu týka, určite sa nič meniť nebude. Len nevieme, ako by to bolo s logom. V súčasnej dobe koncern VW spája hneď osem výrobcov osobných áut, čiže logo s ôsmimi krúžkami by vyžadovalo už veľmi veľkú masku chladiča. A to nepočítame nákladné autá, motocykle, dodávky, pracovné stroje a ďalšiu techniku​​.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY