vytisknout velikost písma Prehliadka vycibreného vkusu: Vilner vytuningoval Hummer H2

Prehliadka vycibreného vkusu: Vilner vytuningoval Hummer H2

Bulharský úpravca Vilner nás občas zásobuje skutočnými "skvostmi". Iste, je to podnikateľ, ktorý sa snaží zarobiť, takže robí presne to, čo po ňom zákazníci chcú. No východoeurópska lokalita už je sama o sebe zárukou "veľmi vycibreného vkusu", najmä pokiaľ ide o tuning megalomanského off-roadu.

Hummer H2 nie je práve príklad decentného, nenápadného, nevýrazného a nekriklavého autá, ktoré by do okolia nekričalo: "Pozrite sa na mňa, ako mám malé... sebavedomie!" Výrazný lak a lesklé 26 "kolesá tomu dodávajú ešte niekoľko ďalších výkričníkov.

Musí sa ale nechať, že Vilner je tiež medzi zákazníkmi známy svojou starostlivosťou, najmä čo sa práce v interiéri týka. Nikdy sa nezaoberal tuningom techniky, zato interiéry skutočne vie robiť.

Niektoré staršie limuzíny Mercedes a BMW z jeho dielne vyzerajú vnútri skutočne parádne. Záleží ale na tom, čo si zákazník povie. Hranica medzi dobrým vkusom a kolotočárstvom je niekedy až povážlivo tenká.

Majiteľ tohto Hummeru H2 chcel žltočierny motív čínskeho draka, tak ho aj dostal. Požiadal aj o väčšie množstvo vysokolešteného chrómu, aj v tom mu Vilner vyhovel. Výsledok si môžete pozrieť na priložených fotografiách.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY