vytisknout velikost písma Prehliadka vycibreného vkusu: Vilner vytuningoval Hummer H2

Prehliadka vycibreného vkusu: Vilner vytuningoval Hummer H2

Bulharský úpravca Vilner nás občas zásobuje skutočnými "skvostmi". Iste, je to podnikateľ, ktorý sa snaží zarobiť, takže robí presne to, čo po ňom zákazníci chcú. No východoeurópska lokalita už je sama o sebe zárukou "veľmi vycibreného vkusu", najmä pokiaľ ide o tuning megalomanského off-roadu.

Hummer H2 nie je práve príklad decentného, nenápadného, nevýrazného a nekriklavého autá, ktoré by do okolia nekričalo: "Pozrite sa na mňa, ako mám malé... sebavedomie!" Výrazný lak a lesklé 26 "kolesá tomu dodávajú ešte niekoľko ďalších výkričníkov.

Musí sa ale nechať, že Vilner je tiež medzi zákazníkmi známy svojou starostlivosťou, najmä čo sa práce v interiéri týka. Nikdy sa nezaoberal tuningom techniky, zato interiéry skutočne vie robiť.

Niektoré staršie limuzíny Mercedes a BMW z jeho dielne vyzerajú vnútri skutočne parádne. Záleží ale na tom, čo si zákazník povie. Hranica medzi dobrým vkusom a kolotočárstvom je niekedy až povážlivo tenká.

Majiteľ tohto Hummeru H2 chcel žltočierny motív čínskeho draka, tak ho aj dostal. Požiadal aj o väčšie množstvo vysokolešteného chrómu, aj v tom mu Vilner vyhovel. Výsledok si môžete pozrieť na priložených fotografiách.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY