vytisknout velikost písma Prehľad testov ojazdených áut z roku 2015: Od limuzíny k hybridu

Prehľad testov ojazdených áut z roku 2015: Od limuzíny k hybridu
Ojazdené autá | Testy | Luxusní auta | Sedany | BMW

Test jazdenky BMW 750Li: Osemvalcová pohoda za cenu holej Fabie

Ojazdené autá | Testy | Off-roady | SUV | Toyota | Toyota RAV4

Test jazdenky Toyota RAV4 2,0i: voľba z rozumu

Ojazdené autá | Testy | Kombi | Škoda | Škoda Fabia

Test jazdenky: Škoda Fabia Combi I. generácie má stále čo ponúknuť

Ojazdené autá | Testy | Kombi | Audi | Audi A4

Test jazdenky Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka do 10 tisíc eur

Ojazdené autá | Testy | Off-roady | SUV | Porsche

Test ojazdeného SUV Porsche Cayenne: Diera na peniaze? Áno aj nie

Ojazdené autá | Testy | Kombi | BMW | BMW rada 3

Test ojazdeného BMW radu 3 Touring E91: Kupujte šesťvalce, nebudú!

Ojazdené autá | Testy | Sedany | Chevrolet

Test jazdenky Chevrolet Cruze 1,8i: internacionál sa lúči

Ojazdené autá | Testy | Sedany | Volkswagen | Volkswagen Passat

Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý

Ojazdené autá | Testy | Kabriolety | Renault

Test jazdenky Renault Mégane CC: Z druhej ruky dáva väčší zmysel

Hybridy | Ojazdené autá | Testy | Hatchbacky | Palivo | Toyota

Test jazdenky Toyota Prius: Má nízku spotrebu a nehnevá ani po rokoch

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY