vytisknout velikost písma Predaj nového Volva XC90 trval 47 hodín. First Edition je vypredaná

Predaj nového Volva XC90 trval 47 hodín. First Edition je vypredaná

Presne tretieho septembra o štvrtej hodine popoludní spustilo Volvo on-line predaj novej XC90 v takzvanej First Edition. Už keď k nám dorazila tlačová správa oznamujúca túto skutočnosť, bolo jasné, že pôjde o veľmi rýchlu záležitosť, pretože v systéme ostávalo posledných deväť áut. Aktuálne už je First Edition definitívne vypredaná. Trvalo to iba 47 hodín.

Väčšina z 1927 exemplárov zaradených do First Edition bola rezervovaná do jednej hodiny od začiatku predaja. Počas najväčšej špičky potom Volvo predalo každú minútu sedem automobilov. Na slovenskom trhu tento voz stál zhruba 90 tisíc eur a predával sa len s motorom D5 AWD. Inde bola v ponuke aj benzínová verzia T6. Nové autá dorazia k svojim majiteľom najskôr v máji budúceho roka.

Volvo hovorí o svojej novej XC90 ako o najlepšom SUV na svete. First Edition dostala čierny lak karosérie, bohatú výbavu, vzduchový podvozok, kolesá veľkosti 21 "a kožou čalúnený interiér. Klasický predaj odštartuje budúci rok.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY