vytisknout velikost písma Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Redakcia varuje – Fotogalériu pozerajte len na vlastné nebezpečie!

Keď sa objavil prvý tuningový bodykit na BMW i3 od Lumma Design, neobišlo sa to v redakcii bez úškrnov a poznámok o dobrom vkuse. No proti kreácii japonského tunera Eve Ryn je úprava od Lumma Design vyložene nenásilná, decentná a vkusná záležitosť pre vysoko konzervatívnych zákazníkov.

Japonsko je síce krajina, kde sú tieto šialenosti v kurze. No nemôžeme sa ubrániť dojmu, že aj na BMW i3 je toto proste príliš extrémne. Tak napríklad tie masívne falošné vstupy vzduchu, keď toto auto ani nemá spaľovací motor. Čo napríklad ešte nasadiť atrapu ladeného výfuku? Alebo tie 20 "kolesá v dvojfarebnom prevedení, ktoré nanajvýš radikálne zvýšia valivý odpor.

Sme celkom radi, že sa na internet nedostali fotografie interiéru. Už takto si budeme musieť ísť vypláchnuť oči bórovou vodou. Aspoň že po mechanickej stránke sa japonský tuner Eve Ryn o nič nepokúšal.

bmwi3tuzing (1).jpgbmwi3tuzing (10).jpgbmwi3tuzing (11).jpgbmwi3tuzing (2).jpgbmwi3tuzing (3).jpgbmwi3tuzing (4).jpgbmwi3tuzing (5).jpgbmwi3tuzing (6).jpgbmwi3tuzing (7).jpgbmwi3tuzing (8).jpgbmwi3tuzing (9).jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY