vytisknout velikost písma Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Redakcia varuje – Fotogalériu pozerajte len na vlastné nebezpečie!

Keď sa objavil prvý tuningový bodykit na BMW i3 od Lumma Design, neobišlo sa to v redakcii bez úškrnov a poznámok o dobrom vkuse. No proti kreácii japonského tunera Eve Ryn je úprava od Lumma Design vyložene nenásilná, decentná a vkusná záležitosť pre vysoko konzervatívnych zákazníkov.

Japonsko je síce krajina, kde sú tieto šialenosti v kurze. No nemôžeme sa ubrániť dojmu, že aj na BMW i3 je toto proste príliš extrémne. Tak napríklad tie masívne falošné vstupy vzduchu, keď toto auto ani nemá spaľovací motor. Čo napríklad ešte nasadiť atrapu ladeného výfuku? Alebo tie 20 "kolesá v dvojfarebnom prevedení, ktoré nanajvýš radikálne zvýšia valivý odpor.

Sme celkom radi, že sa na internet nedostali fotografie interiéru. Už takto si budeme musieť ísť vypláchnuť oči bórovou vodou. Aspoň že po mechanickej stránke sa japonský tuner Eve Ryn o nič nepokúšal.

bmwi3tuzing (1).jpgbmwi3tuzing (10).jpgbmwi3tuzing (11).jpgbmwi3tuzing (2).jpgbmwi3tuzing (3).jpgbmwi3tuzing (4).jpgbmwi3tuzing (5).jpgbmwi3tuzing (6).jpgbmwi3tuzing (7).jpgbmwi3tuzing (8).jpgbmwi3tuzing (9).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY