vytisknout velikost písma Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Redakcia varuje – Fotogalériu pozerajte len na vlastné nebezpečie!

Keď sa objavil prvý tuningový bodykit na BMW i3 od Lumma Design, neobišlo sa to v redakcii bez úškrnov a poznámok o dobrom vkuse. No proti kreácii japonského tunera Eve Ryn je úprava od Lumma Design vyložene nenásilná, decentná a vkusná záležitosť pre vysoko konzervatívnych zákazníkov.

Japonsko je síce krajina, kde sú tieto šialenosti v kurze. No nemôžeme sa ubrániť dojmu, že aj na BMW i3 je toto proste príliš extrémne. Tak napríklad tie masívne falošné vstupy vzduchu, keď toto auto ani nemá spaľovací motor. Čo napríklad ešte nasadiť atrapu ladeného výfuku? Alebo tie 20 "kolesá v dvojfarebnom prevedení, ktoré nanajvýš radikálne zvýšia valivý odpor.

Sme celkom radi, že sa na internet nedostali fotografie interiéru. Už takto si budeme musieť ísť vypláchnuť oči bórovou vodou. Aspoň že po mechanickej stránke sa japonský tuner Eve Ryn o nič nepokúšal.

bmwi3tuzing (1).jpgbmwi3tuzing (10).jpgbmwi3tuzing (11).jpgbmwi3tuzing (2).jpgbmwi3tuzing (3).jpgbmwi3tuzing (4).jpgbmwi3tuzing (5).jpgbmwi3tuzing (6).jpgbmwi3tuzing (7).jpgbmwi3tuzing (8).jpgbmwi3tuzing (9).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY