vytisknout velikost písma Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Preboha! Toto si BMW i3 snáď ani nezaslúžilo

Redakcia varuje – Fotogalériu pozerajte len na vlastné nebezpečie!

Keď sa objavil prvý tuningový bodykit na BMW i3 od Lumma Design, neobišlo sa to v redakcii bez úškrnov a poznámok o dobrom vkuse. No proti kreácii japonského tunera Eve Ryn je úprava od Lumma Design vyložene nenásilná, decentná a vkusná záležitosť pre vysoko konzervatívnych zákazníkov.

Japonsko je síce krajina, kde sú tieto šialenosti v kurze. No nemôžeme sa ubrániť dojmu, že aj na BMW i3 je toto proste príliš extrémne. Tak napríklad tie masívne falošné vstupy vzduchu, keď toto auto ani nemá spaľovací motor. Čo napríklad ešte nasadiť atrapu ladeného výfuku? Alebo tie 20 "kolesá v dvojfarebnom prevedení, ktoré nanajvýš radikálne zvýšia valivý odpor.

Sme celkom radi, že sa na internet nedostali fotografie interiéru. Už takto si budeme musieť ísť vypláchnuť oči bórovou vodou. Aspoň že po mechanickej stránke sa japonský tuner Eve Ryn o nič nepokúšal.

bmwi3tuzing (1).jpgbmwi3tuzing (10).jpgbmwi3tuzing (11).jpgbmwi3tuzing (2).jpgbmwi3tuzing (3).jpgbmwi3tuzing (4).jpgbmwi3tuzing (5).jpgbmwi3tuzing (6).jpgbmwi3tuzing (7).jpgbmwi3tuzing (8).jpgbmwi3tuzing (9).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY