vytisknout velikost písma Pre tých, čo sa boja o svoju bezpečnosť: obrnená limuzína Mercedes G 63

Na základe Mercedesu G63 AMG postavila kanadská spoločnosť obrnený špeciál, ktorý tak trochu vyzerá ako luxusný tank.
Pre tých, čo sa boja o svoju bezpečnosť: obrnená limuzína Mercedes G 63

Nebudeme sa púšťať do špekulácií, komu má byť predovšetkým toto auto určené, ale ak sa bojíte o svoju bezpečnosť, máme pre vás zaujímavý typ: Mercedes-Benz G 63 AMG od spoločnosti Inkás Group.

the-vehicle-floor-is-designed-to-withstand-the-detonation-of-a-pair-of-fragmentation-grenades.jpgto-keep-the-g63-out-of-trouble-the-limo-is-equipped-with-a-slew-of-perimeter-security-cameras-now-thats-enough-protection-to-make-any-dictator-green-with-envy.jpginkas-modifications-extend-much-further-than-just-looks-all-surfaces-on-the-suv--including-windows--have-been-armored-to-provide-protection-from-bullets-of-various-calibers.jpg
Základom pancierovanej limuzíny je Mercedes-Benz G 63 AMG

Firma so sídlom v kanadskom Toronte predstavila ikonický off-road do podoby predĺženej limuzíny - avšak takej, ktorá sa nenechá vyviesť z miery drobnými mrzutosťami ako paľba z automatických zbraní alebo výbuch ručného granátu.

Vozidlo je vybavené kompletným pancierovaním, nepriestrelnými oknami a ochranou podlahy proti explózii trieštivého granátu. Kráľovsky je však postarané nielen o bezpečie cestujúcich, ale aj o ich pohodlie. Oproti dvom samostatne polohovateľným kreslám sa nachádza veľkoplošná televízna obrazovka a chladničky na šampanské.

-the-g63-limos-cabin-is-pretty-much-palatial-it-features-vast-quantities-of-fine-leather-and-wood-veneer-as-expected-for-a-car-of-this-price-point.jpgin-case-of-emergency-the-trucks-indoor-exhaust-system-can-recirculate-the-air-inside-the-vehicle-in-one-minute-to-create-a-breathable-atmosphere--on-demand.jpgall-of-the-g63s-luxury-and-security-features-can-be-controlled-by-its-passengers-through-an-integrated-ipad-mini-from-the-comfort-of-a-pair-captains-chairs.jpg
Kráľovsky postarané je nielen o bezpečie cestujúcich, ale aj o ich pohodlie

To všetko pochopiteľne nie je zadarmo. Inkás si za svoju terennú obrnenú limuzínu účtuje plus mínus milión dolárov. Ale napríklad majú pre úrady chudobných východoeurópskych štátov nejakú špeciálnu zľavu.

mercedes-benz-inkas-armored-limo-g63.jpggetaway-power-for-the-g63-comes-courtesy-of-a-hand-built-55-liter-biturbo-v8-that-pumps-out-544-horsepower.jpgin-case-of-emergency-the-trucks-indoor-exhaust-system-can-recirculate-the-air-inside-the-vehicle-in-one-minute-to-create-a-breathable-atmosphere--on-demand-1.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY