vytisknout velikost písma Pre tých, čo sa boja o svoju bezpečnosť: obrnená limuzína Mercedes G 63

Na základe Mercedesu G63 AMG postavila kanadská spoločnosť obrnený špeciál, ktorý tak trochu vyzerá ako luxusný tank.
Pre tých, čo sa boja o svoju bezpečnosť: obrnená limuzína Mercedes G 63

Nebudeme sa púšťať do špekulácií, komu má byť predovšetkým toto auto určené, ale ak sa bojíte o svoju bezpečnosť, máme pre vás zaujímavý typ: Mercedes-Benz G 63 AMG od spoločnosti Inkás Group.

the-vehicle-floor-is-designed-to-withstand-the-detonation-of-a-pair-of-fragmentation-grenades.jpgto-keep-the-g63-out-of-trouble-the-limo-is-equipped-with-a-slew-of-perimeter-security-cameras-now-thats-enough-protection-to-make-any-dictator-green-with-envy.jpginkas-modifications-extend-much-further-than-just-looks-all-surfaces-on-the-suv--including-windows--have-been-armored-to-provide-protection-from-bullets-of-various-calibers.jpg
Základom pancierovanej limuzíny je Mercedes-Benz G 63 AMG

Firma so sídlom v kanadskom Toronte predstavila ikonický off-road do podoby predĺženej limuzíny - avšak takej, ktorá sa nenechá vyviesť z miery drobnými mrzutosťami ako paľba z automatických zbraní alebo výbuch ručného granátu.

Vozidlo je vybavené kompletným pancierovaním, nepriestrelnými oknami a ochranou podlahy proti explózii trieštivého granátu. Kráľovsky je však postarané nielen o bezpečie cestujúcich, ale aj o ich pohodlie. Oproti dvom samostatne polohovateľným kreslám sa nachádza veľkoplošná televízna obrazovka a chladničky na šampanské.

-the-g63-limos-cabin-is-pretty-much-palatial-it-features-vast-quantities-of-fine-leather-and-wood-veneer-as-expected-for-a-car-of-this-price-point.jpgin-case-of-emergency-the-trucks-indoor-exhaust-system-can-recirculate-the-air-inside-the-vehicle-in-one-minute-to-create-a-breathable-atmosphere--on-demand.jpgall-of-the-g63s-luxury-and-security-features-can-be-controlled-by-its-passengers-through-an-integrated-ipad-mini-from-the-comfort-of-a-pair-captains-chairs.jpg
Kráľovsky postarané je nielen o bezpečie cestujúcich, ale aj o ich pohodlie

To všetko pochopiteľne nie je zadarmo. Inkás si za svoju terennú obrnenú limuzínu účtuje plus mínus milión dolárov. Ale napríklad majú pre úrady chudobných východoeurópskych štátov nejakú špeciálnu zľavu.

mercedes-benz-inkas-armored-limo-g63.jpggetaway-power-for-the-g63-comes-courtesy-of-a-hand-built-55-liter-biturbo-v8-that-pumps-out-544-horsepower.jpgin-case-of-emergency-the-trucks-indoor-exhaust-system-can-recirculate-the-air-inside-the-vehicle-in-one-minute-to-create-a-breathable-atmosphere--on-demand-1.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY