vytisknout velikost písma Práve testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

Ženevský autosalón je minulosťou, nastal čas vrátiť sa k tradičným redakčným povinnostiam. A tie okrem iného predstavujú tento týždeň aj testovanie novej Škody Fabia Combi s motorom 1.2 TSI.
Práve testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

Po základnom hatchbacku dorazila na slovenský trh aj nová Škoda Fabia Combi, ktorá robí tento týždeň spoločnosť našej redakcii. Konkrétne testujeme prevedenie s motorom 1.2 TSI s výkonom 66 kW (90 k). V ponuke pre Fabiu Combi to je po základnom 1.0 MPI (55 kW), druhá najslabšia motorizácia s cenovkou od 9 630 eur.

Nás sa táto suma však netýka, pretože testovaná Fabia neprišla s prvou výbavou Active, ale naopak vo vrcholnom prevedení Style a v podstate so všetkým, čo si do tohto auta môžete objednať.

_DSC0026.jpg_DSC0025.jpg_DSC0020.jpg
Testovaný exemplár dorazil vo veľmi atraktívnej kombinácii výrazné zelenej farby karosérie a čiernych zliatinových diskov. Páči sa nám. 

V našej výbave je napríklad bezkľučového odomykanie, parkovacie senzory vpredu aj vzadu, čierne zliatinové kolesá alebo vyhrievanie predných sedadiel. Len pre predstavu, Fabia Combi s testovaným motorom a výbavou Style začína na sume 315 900 Sk.

Testovaný exemplár nám bude robiť spoločnosť ešte takmer týždeň, takže je pomerne veľa času na skúšanie všetkého možného. Ak vás napadá niečo konkrétne, potom neváhajte a využite diskusiu. Nižšie nasledujú prvé stručné bezprostredné jazdné dojmy.

  • Do redakcie sa nám dostavilo naozaj pekné prevedenie. Kombinácia výraznej zelenej farby karosérie, čiernych kolies a veľkého strešného okna Fabiu Combi dosť pristane.
  • Interiér už poznáme. Spracovanie je kvalitné, materiály solídne. Dojem ale kazia kompletne plastové výplne dverí.
  • Škoda Fabia Combi by mala byť rodinným kombi, ale to by som považoval za trochu odvážne tvrdenie.
  • Interiér je úzky a vzadu nie je v pozdĺžnom smere práve miesta na rozdávanie. Všetko ale ešte premeriame.
  • Batožinový priestor má dvojité dno a obsahuje tiež rezervné koleso.
  • Vďaka druhému dnu a deleným zadným sedačkám je Fabia Combi pomerne variabilné auto.
  • Opäť nechýbajú vrecká na bokoch a rôzne háčiky na tašky.
  • Aj najslabšia preplňovaná tisícdvestovka autu stačí. Teda zatiaľ sme Fabiu ničím nenaložili. Jazdila úplne prázdna. V takom prípade je dynamika vozidlu veľmi sympatická.
  • Podvozok je komfortný a odhlučnený je na veľmi slušnej úrovni.
  • Motor by mohol byť v nízkych otáčkach o niečo málo tichší.
  • Päťstupňová prevodovka by mohla byť o niečo málo presnejšia.

_DSC0030.jpg_DSC0031.jpg_DSC0034.jpg_DSC0011.jpg_DSC0017.jpg_DSC0021.jpg_DSC0022.jpg_DSC0023.jpg_DSC0009.jpg_DSC0024.jpg_DSC0008.jpg_DSC0042.jpg_DSC0046.jpg_DSC0048.jpg_DSC0051.jpg_DSC0054.jpg_DSC0056.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY