vytisknout velikost písma Práve testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

Ženevský autosalón je minulosťou, nastal čas vrátiť sa k tradičným redakčným povinnostiam. A tie okrem iného predstavujú tento týždeň aj testovanie novej Škody Fabia Combi s motorom 1.2 TSI.
Práve testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

Po základnom hatchbacku dorazila na slovenský trh aj nová Škoda Fabia Combi, ktorá robí tento týždeň spoločnosť našej redakcii. Konkrétne testujeme prevedenie s motorom 1.2 TSI s výkonom 66 kW (90 k). V ponuke pre Fabiu Combi to je po základnom 1.0 MPI (55 kW), druhá najslabšia motorizácia s cenovkou od 9 630 eur.

Nás sa táto suma však netýka, pretože testovaná Fabia neprišla s prvou výbavou Active, ale naopak vo vrcholnom prevedení Style a v podstate so všetkým, čo si do tohto auta môžete objednať.

_DSC0026.jpg_DSC0025.jpg_DSC0020.jpg
Testovaný exemplár dorazil vo veľmi atraktívnej kombinácii výrazné zelenej farby karosérie a čiernych zliatinových diskov. Páči sa nám. 

V našej výbave je napríklad bezkľučového odomykanie, parkovacie senzory vpredu aj vzadu, čierne zliatinové kolesá alebo vyhrievanie predných sedadiel. Len pre predstavu, Fabia Combi s testovaným motorom a výbavou Style začína na sume 315 900 Sk.

Testovaný exemplár nám bude robiť spoločnosť ešte takmer týždeň, takže je pomerne veľa času na skúšanie všetkého možného. Ak vás napadá niečo konkrétne, potom neváhajte a využite diskusiu. Nižšie nasledujú prvé stručné bezprostredné jazdné dojmy.

  • Do redakcie sa nám dostavilo naozaj pekné prevedenie. Kombinácia výraznej zelenej farby karosérie, čiernych kolies a veľkého strešného okna Fabiu Combi dosť pristane.
  • Interiér už poznáme. Spracovanie je kvalitné, materiály solídne. Dojem ale kazia kompletne plastové výplne dverí.
  • Škoda Fabia Combi by mala byť rodinným kombi, ale to by som považoval za trochu odvážne tvrdenie.
  • Interiér je úzky a vzadu nie je v pozdĺžnom smere práve miesta na rozdávanie. Všetko ale ešte premeriame.
  • Batožinový priestor má dvojité dno a obsahuje tiež rezervné koleso.
  • Vďaka druhému dnu a deleným zadným sedačkám je Fabia Combi pomerne variabilné auto.
  • Opäť nechýbajú vrecká na bokoch a rôzne háčiky na tašky.
  • Aj najslabšia preplňovaná tisícdvestovka autu stačí. Teda zatiaľ sme Fabiu ničím nenaložili. Jazdila úplne prázdna. V takom prípade je dynamika vozidlu veľmi sympatická.
  • Podvozok je komfortný a odhlučnený je na veľmi slušnej úrovni.
  • Motor by mohol byť v nízkych otáčkach o niečo málo tichší.
  • Päťstupňová prevodovka by mohla byť o niečo málo presnejšia.

_DSC0030.jpg_DSC0031.jpg_DSC0034.jpg_DSC0011.jpg_DSC0017.jpg_DSC0021.jpg_DSC0022.jpg_DSC0023.jpg_DSC0009.jpg_DSC0024.jpg_DSC0008.jpg_DSC0042.jpg_DSC0046.jpg_DSC0048.jpg_DSC0051.jpg_DSC0054.jpg_DSC0056.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY