vytisknout velikost písma Praga pozýva do showroomu. V Prahe vystavia špeciály R1, R1S, R1T a R1R

Praga pozýva do showroomu. V Prahe vystavia špeciály R1, R1S, R1T a R1R

Ak neviete, čo takto podniknúť budúci víkend, tu je jeden tip. Praga, respektíve spoločnosť AutoTechnologi, prišla s pozvánkou do pražského showroomu, kde budúci týždeň vystaví svoje špeciály, vrátane modelu homologizovaného pre bežnú cestnú premávku.

Akcia sa koná budúci piatok a sobotu, teda (29. 30. januára) v showroome AutoTechnologi na pražskom Chodove. Dostaneme tak možnosť uvidieť pretekárske špeciály Praga R1, Praga R1S, R1T a R1R, ktorá je po 68 rokoch prvým osobným automobilom Praga homologizovaným pre bežnú prevádzku. Okrem toho tu bude aj simulátor jazdy s Pragou.

V piatok bude otvorené od druhej popoludní do desiatej večer, v sobotu sa showroom otvára o desiatej ráno a akcia skončí o ôsmej večer.

Len pre pripomenutie, Praga R1R je špeciál homologizovaný pre cestnú prevádzku s hmotnosťou 670 kg, ktorý používa preplňovaný dvojliter s výkonom až 390 koní a s krútiacim momentom 530 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h je záležitosťou za menej ako tri sekundy.

praga_1.jpgpraga_2.jpgpraga_3.jpgpraga_4.jpg

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY