vytisknout velikost písma Praga pozýva do showroomu. V Prahe vystavia špeciály R1, R1S, R1T a R1R

Praga pozýva do showroomu. V Prahe vystavia špeciály R1, R1S, R1T a R1R

Ak neviete, čo takto podniknúť budúci víkend, tu je jeden tip. Praga, respektíve spoločnosť AutoTechnologi, prišla s pozvánkou do pražského showroomu, kde budúci týždeň vystaví svoje špeciály, vrátane modelu homologizovaného pre bežnú cestnú premávku.

Akcia sa koná budúci piatok a sobotu, teda (29. 30. januára) v showroome AutoTechnologi na pražskom Chodove. Dostaneme tak možnosť uvidieť pretekárske špeciály Praga R1, Praga R1S, R1T a R1R, ktorá je po 68 rokoch prvým osobným automobilom Praga homologizovaným pre bežnú prevádzku. Okrem toho tu bude aj simulátor jazdy s Pragou.

V piatok bude otvorené od druhej popoludní do desiatej večer, v sobotu sa showroom otvára o desiatej ráno a akcia skončí o ôsmej večer.

Len pre pripomenutie, Praga R1R je špeciál homologizovaný pre cestnú prevádzku s hmotnosťou 670 kg, ktorý používa preplňovaný dvojliter s výkonom až 390 koní a s krútiacim momentom 530 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h je záležitosťou za menej ako tri sekundy.

praga_1.jpgpraga_2.jpgpraga_3.jpgpraga_4.jpg

 

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY