vytisknout velikost písma Praga pozýva do showroomu. V Prahe vystavia špeciály R1, R1S, R1T a R1R

Praga pozýva do showroomu. V Prahe vystavia špeciály R1, R1S, R1T a R1R

Ak neviete, čo takto podniknúť budúci víkend, tu je jeden tip. Praga, respektíve spoločnosť AutoTechnologi, prišla s pozvánkou do pražského showroomu, kde budúci týždeň vystaví svoje špeciály, vrátane modelu homologizovaného pre bežnú cestnú premávku.

Akcia sa koná budúci piatok a sobotu, teda (29. 30. januára) v showroome AutoTechnologi na pražskom Chodove. Dostaneme tak možnosť uvidieť pretekárske špeciály Praga R1, Praga R1S, R1T a R1R, ktorá je po 68 rokoch prvým osobným automobilom Praga homologizovaným pre bežnú prevádzku. Okrem toho tu bude aj simulátor jazdy s Pragou.

V piatok bude otvorené od druhej popoludní do desiatej večer, v sobotu sa showroom otvára o desiatej ráno a akcia skončí o ôsmej večer.

Len pre pripomenutie, Praga R1R je špeciál homologizovaný pre cestnú prevádzku s hmotnosťou 670 kg, ktorý používa preplňovaný dvojliter s výkonom až 390 koní a s krútiacim momentom 530 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h je záležitosťou za menej ako tri sekundy.

praga_1.jpgpraga_2.jpgpraga_3.jpgpraga_4.jpg

 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY