vytisknout velikost písma Pozrite si Mercedes-Benz AMG GT v skutočne veľkej galérii

Nič nové sa s Mercedesom AMG GT nedeje. Iba ho teraz automobilka ukazuje na viac ako stovke nových fotografií.
Pozrite si Mercedes-Benz AMG GT v skutočne veľkej galérii
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz AMG GT
  2. Fotogaléria: Mercedes-Benz AMG GT

Prečo zase píšeme o Mercedese AMG GT, keď na ňom nič nové nie je? Pretože britské zastúpenie automobilky zverejnilo viac než stovku nových fotografií nielen z pekných ciest, ale aj veľa pekných záberov na detaily a interiér. Tak prečo sa o to nepodeliť?

mercedes amg gt (17).jpgmercedes amg gt (28).jpgmercedes amg gt (33).jpgNa Mercedese AMG GT nie je nič nové, len sa predvádza na viac ako stovke nových fotografií. A pristane mu to. Napokon to môžete posúdiť sami.

Mercedes-Benz AMG GT navyše patrí nepochybne k tým najzaujímavejším autám poslednej doby. Preto len pripomenieme, že sa dodáva v dvoch verziách s rozdielnym naladením výkonu motora 4.0 V8 BiTurbo.

Vo verzii AMG GT má motor výkon 340 kW (462 k) v 6000 ot./min. a krútiaci moment 600 Nm v rozmedzí 1500 až 5000 ot./min. Stovku zvládne za štyri sekundy a rozbehne sa na 304 km/h.

Silnejšie AMG GT S má výkon 375 kW (510 k) v 6250 ot./min. a krútiaci moment 650 Nm v 1750 až 4750 ot./min. Na stovku zrýchli za 3,8 sekundy a dosahuje najvyššiu rýchlosť 310 km/h. Obidva modely majú sedemstupňovú dvojspojkovú prevodovku a pohon na zadné kolesá.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY