vytisknout velikost písma Pozrite si Mercedes-Benz AMG GT v skutočne veľkej galérii

Nič nové sa s Mercedesom AMG GT nedeje. Iba ho teraz automobilka ukazuje na viac ako stovke nových fotografií.
Pozrite si Mercedes-Benz AMG GT v skutočne veľkej galérii
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz AMG GT
  2. Fotogaléria: Mercedes-Benz AMG GT

Prečo zase píšeme o Mercedese AMG GT, keď na ňom nič nové nie je? Pretože britské zastúpenie automobilky zverejnilo viac než stovku nových fotografií nielen z pekných ciest, ale aj veľa pekných záberov na detaily a interiér. Tak prečo sa o to nepodeliť?

mercedes amg gt (17).jpgmercedes amg gt (28).jpgmercedes amg gt (33).jpgNa Mercedese AMG GT nie je nič nové, len sa predvádza na viac ako stovke nových fotografií. A pristane mu to. Napokon to môžete posúdiť sami.

Mercedes-Benz AMG GT navyše patrí nepochybne k tým najzaujímavejším autám poslednej doby. Preto len pripomenieme, že sa dodáva v dvoch verziách s rozdielnym naladením výkonu motora 4.0 V8 BiTurbo.

Vo verzii AMG GT má motor výkon 340 kW (462 k) v 6000 ot./min. a krútiaci moment 600 Nm v rozmedzí 1500 až 5000 ot./min. Stovku zvládne za štyri sekundy a rozbehne sa na 304 km/h.

Silnejšie AMG GT S má výkon 375 kW (510 k) v 6250 ot./min. a krútiaci moment 650 Nm v 1750 až 4750 ot./min. Na stovku zrýchli za 3,8 sekundy a dosahuje najvyššiu rýchlosť 310 km/h. Obidva modely majú sedemstupňovú dvojspojkovú prevodovku a pohon na zadné kolesá.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY