vytisknout velikost písma Pozrite si Mercedes-Benz AMG GT v skutočne veľkej galérii

Nič nové sa s Mercedesom AMG GT nedeje. Iba ho teraz automobilka ukazuje na viac ako stovke nových fotografií.
Pozrite si Mercedes-Benz AMG GT v skutočne veľkej galérii
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz AMG GT
  2. Fotogaléria: Mercedes-Benz AMG GT

Prečo zase píšeme o Mercedese AMG GT, keď na ňom nič nové nie je? Pretože britské zastúpenie automobilky zverejnilo viac než stovku nových fotografií nielen z pekných ciest, ale aj veľa pekných záberov na detaily a interiér. Tak prečo sa o to nepodeliť?

mercedes amg gt (17).jpgmercedes amg gt (28).jpgmercedes amg gt (33).jpgNa Mercedese AMG GT nie je nič nové, len sa predvádza na viac ako stovke nových fotografií. A pristane mu to. Napokon to môžete posúdiť sami.

Mercedes-Benz AMG GT navyše patrí nepochybne k tým najzaujímavejším autám poslednej doby. Preto len pripomenieme, že sa dodáva v dvoch verziách s rozdielnym naladením výkonu motora 4.0 V8 BiTurbo.

Vo verzii AMG GT má motor výkon 340 kW (462 k) v 6000 ot./min. a krútiaci moment 600 Nm v rozmedzí 1500 až 5000 ot./min. Stovku zvládne za štyri sekundy a rozbehne sa na 304 km/h.

Silnejšie AMG GT S má výkon 375 kW (510 k) v 6250 ot./min. a krútiaci moment 650 Nm v 1750 až 4750 ot./min. Na stovku zrýchli za 3,8 sekundy a dosahuje najvyššiu rýchlosť 310 km/h. Obidva modely majú sedemstupňovú dvojspojkovú prevodovku a pohon na zadné kolesá.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY